تماشا کنید: ویدیو تبلیغاتی ال‌ جی با محوریت لوازم جانبی جی 5

یک‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
جی 5 (G5) پرچمدار جدید ال جی در خلال کنفرانس رسمی MWC 2016 این شرکت معرفی شد. لوازم جانبی اختصاصی و متنوع جی 5 یکی از نقاط قوت آن است که ال‌جی طی یک ویدیوی تبلیغاتی به معرفی آن‌ها پرداخته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در نهایت پس از انتشار اخبار و شایعات متعدد، ال‌جی جدیدترین حرکت خود را برای کسب سهمی از بازار گوشی‌های هوشمند انجام داد. پرچمدار جدید این شرکت با نام جی 5 به واسطه‌ی بهبود‌های متعدد در زمینه‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی، دوربین دوگانه ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و نمایشگر ۵.۳ اینچی با قابلیت نمایش دائم اعلانیه‌ها، بخشی از قابلیت‌های ممتاز جی ۵ هستند.

اما نقطه‌ی قوت اصلی ال‌جی جی۵ را می‌توان ماژولار بودن آن عنوان کرد که امکان اتصال انواع لوازم جانبی را محیا می‌کند. دوربین ۳۶۰ درجه، پخش‌کننده‌ی با کیفیت Hi-Fi، نمایشگر واقعیت مجازی و دستگیره‌ی مخصوص عکاسی، تعدادی از این لوازم جانبی هستند. ال‌جی در راستای معرفی بهتری لوازم جانبی و قابلیت‌های ویژه‌ی آن‌ها، ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده است. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی مذکور دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

برای مشاهده‌ی تمامی مطالب مرتبط با ال‌جی جی ۵ به آدرس zoomit.ir/lg/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات