کنایه‌های توییتری ال جی و سامسونگ بر سر باتری و کارت حافظه قابل تعویض

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
دیروز در کنگره جهانی موبایل، دو گوشی هوشمند مورد انتظار بسیاری از طرفداران سیستم عامل اندروید، معرفی شد؛ گلکسی اس ۷ و جی ۵ ال‌جی. حالا پس از گذشت یک روز، این دو شرکت کره‌ای رقیب، نبردی تازه را با هم آغاز کرده‌اند.
تبلیغات

 گلکسی اس ۷ و جی ۵ ال جی در برخی مشخصات دارای اشتراکاتی با یکدیگر هستند، مانند پردازنده‌های اسنپدراگون و کیفیت زیاد دوربین. اما جی ۵ دارای دو دوربین مختلف است. با این حال این پرچم‌دار از کمپانی ال‌جی باتری با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت دارد که از هر دو گلکسی اس ۷ سامسونگ کمتر است.

اما در مورد باتری سامسونگ کاربر امکان تعویض باتری ندارد اما جی ۵ ال‌جی به صورت باتری قابل تعویض و ماژولار ساخته شده که امکان جایگزینی باتری با یک باتری دیگر در زمان کمبود شارژ را فراهم می‌کند. ال‌جی البته علاوه بر قابل تعویض کردن باتری، بدنه‌ای ماژولار ساخته که حتی می‌توان از دوربین‌های بهتر و لوازم جانبی بیشتری استفاده کرد.

اما گذشته از همه این ویژگی‌ها، جی ۵ از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند که همین موضوع باعث شده کمپانی کره‌ای توییتی با عنوان: «microSD برگشتت را خوش‌آمد می‌گوییم» منتشر کند. این توییت در حالی ارسال شده که هشتگ‌هایی از سامسونگ و شعار دستگاه پرچم‌دار قبلی سامسونگ یعنی TheNextGalaxy# دیده می‌شود. ظاهرا ال‌جی قصد داشته حذف کارت جانبی میکرو اس دی از گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج را مسخره کند.

البته این کنایه‌ها به همینجا ختم نشده و سامسونگ هم از گلکسی نوت ۴ اسم برده و گفته که در این نسل توانایی استفاده از باتری جدید و تازه وجود داشته است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات