تصویر به شدت تاری که تیم کوک با آیفون گرفت و منتشر کرد

دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
اپل تیم بزرگی برای توسعه فناوری‌های مرتبط با دوربین آیفون در اختیار دارد و کمپین‌های زیادی را برای تبلیغ دوربین و کیفیت تصاویر آیفون به راه می‌اندازد. اما این بار تیم کوک، مدیر عامل اپل، خودش کیفیت تصاویر دوربین آیفون را با عکسی که به تازگی منتشر کرده به چالش کشیده است. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

 آیفون دوربین بسیار خوبی دارد که علاوه بر سرعت زیاد می‌تواند تصاویری با کیفیت بسیار بالا نیز ثبت کند. اپل حتی یک صفحه جداگانه را در وب‌‌سایت خود برای تصاویری که با آیفون گرفته‌ شده‌اند اختصاص داده که برخی از آن تصاویر حتی می‌توانند در گالری‌ها به نمایش درآیند. اپل در این صفحه با افتخار درباره دوربین آیفون این حرف را می‌زند:

تصور کنید با دوربینی به این پیشرفتگی چه کار‌هایی می‌توانید انجام دهید

امروز یکی از بزرگترین رخدادهای آمریکا با نام سوپربول در حال برگزاری بوده و تیم کوک، مدیر عامل اپل عکسی را از شروع مراسم ثبت می‌کند که حسابی تار و بدکیفیت است. 

کاربران توییتر از این تصویر استفاده کرده‌اند و با کنایه به تیم کوک گفته‌اند که اگر دوربین آیفون 6s هم شبیه به دستگاه‌های هم رده خود از لرزش‌گیر نوری تصاویر برخوردار بود می‌توانست تصاویری به مراتب بهتر را به ثبت برساند. در پاسخ به وی گفته‌اند که: «این بهترین تصویری هست که می‌توانی بگیری؟» یا اینکه: «برای گرفتن یک تصویر بهتر، از گوشی سامسونگ استفاده کن!».

اهالی توییتر کمپین «تصاویری که آیفون ۶ گرفته» را مسخره‌ کرده‌اند و این تصاویر را با آن ساخته‌اند:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات