فیلمبرداری تاپ گیر همزمان با برنامه جرمی کلارکسون در آمازون پرایم آغاز شد

پنج‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
مطالعه 3 دقیقه
پس از مشخص شدن تیم مجریان تاپ گیر، حال فیلمبرداری این مجموعه‌ی تلویزیونی محبوب که دیگر شاهد حضور جرمی کلارکسون و دوستانش در آن نخواهیم بود، آغاز شده است. شاید مقارن شدن آغاز فیلمبرداری تاپ گیر با برنامه‌ای که جرمی کلارکسون و رفقایش برای آمازون تهیه می‌کنند، بسیار جالب توجه باشد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از داستان طولانی درگیری جرمی کلارکسون با عوامل برنامه‌ی تاپ گیر و جدا شدن این مجری محبوب به همراه دوستانش، حال هر دو گروه فیلمبرداری برنامه‌ی خود را آغاز کرده‌اند. به نظر می‌رسد در تاپ گیر شاهد دگرگون شدن کلی برنامه‌ی تلویزیونی خواهیم بود. این برنامه که برخلاف گذشته که با ۳ مجری به کار خود ادامه می‌دهد، بسیار شلوغ‌تر از پیش شده است؛ چراکه به جای سه نفر، ۶ مجری در این برنامه حضور خواهند داشت.

کریس ایوانس، مجری اصلی برنامه‌ی تاپ گیر خواهد بود. در هفته‌ای که گذشت، باخبر شدیم که جویی تریبیانی از سریال Friends نیز به جمع تیم مجریان تاپ گیر پیوسته است؛ پس باید از این پس شاهد تغییر مخاطب جویی برای عبارت "How You Doin" معروفش باشیم! در کنار کریس ایوانس و مت لی‌بلانک، ادی جوردن و روری رید نیز در این برنامه حضور خواهند داشت. یکی از نکات جالبی که در مورد این برنامه‌ی تلویزیونی باید به آن اشاره کنیم، حضور یک خانم در این برنامه‌ی تلویزیونی با درون مایه‌‌ی بررسی خودروها است. به طور حتم، سابینه اشمیتز آلمانی که ملقب به ملکه نوربرگرینگ است، بهترین بانو در حوزه‌ی اتومبیلرانی است که می‌تواند در این برنامه نیز توانایی‌ها خود را به نمایش بگذارد. کریس هریس نیز یکی از ژورنالیست‌های شناخته شده‌ی دنیای خودرو است که وزن فنی تیم جدید مجریان تاپ گیر را سنگین‌تر می‌کند.

به طور حتم با حضور ۶ مجری باید شاهد تغییر فرمت اجرای این برنامه‌ی تلویزیونی باشیم. با حضور جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند، تاپ گیر در قالب آیتم‌هایی از پیش ضبط شده آغاز شده و در خلال پخش این قسمت‌ها، سه مجری در استودیوی تاپ گیر بخش‌های دیگری از برنامه را با حضور یکدیگر به پیش می‌بردند. هرچند حضور ۶ مجری می‌تواند میزان حضور آن‌ها در جلوی دوربین را کاهش دهد، اما تنوع تاپ گیر را بیش از پیش افزایش خواهد داد. انتظار می‌رود هر یک از مجریان این برنامه مسئولیت بخشی از برنامه را بر عهده گرفته و در کنار هم یک برنامه را با بخش‌های متنوع تهیه کنند.

نکته‌ای که در مورد اعلام شروع فیلمبرداری تاپ گیر بسیار جالب به نظر می‌رسد، توییت منتشر شده توسط جرمی کلارکسون است که آغاز فیلمبرداری برنامه‌ی خود را اعلام کرده. جرمی کلارکسون در توییت خود که دیروز منتشر شده، اعلام کرده که فیلمبرداری برنامه‌ی خودرویی آمازون پرایم از امروز آغاز شده است. با توجه به آغاز فیلمبرداری دو برنامه در یک زمان، شاید شاهد پخش این دو برنامه همزمان با یکدیگر باشیم که این موضوع می‌تواند رقابت و جذابیت دوچندانی را به عوامل و مجریان هر دو گروه القا کند.

باید دید که سرنوشت چه سرانجامی را برای این دو برنامه و اقبال بینندگان رقم خواهد زد؟

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات