Y6 Pro‌ هواوی معرفی شد:‌ نمایشگر 5 اینچ اچ‌دی، پردازنده MT6735P‌ مدیاتک و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
هواوی به تازگی گوشی هوشمند جدیدی را با هدف عرضه به بازارهای جهانی معرفی کرده است. Y6 Pro گوشی جدید هواوی است که قرار است امسال با هدف ارتقای جایگاه هواوی در بازارهای بین‌المللی به روانه‌ی بازار هدف شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هواوی به تازگی نسخه Pro  گوشی هوشمند Y6‌را که سال گذشته به بازار ارائه کرده بود، معرفی کرده است. در شرایطی که Y6 در واقع نسخه بین‌المللی گوشی‌هوشمند Honor 4A بود، Y6 Pro نسخه جهانی گوشی هوشمند Enjoy 5 است که همین چند ماه پیش در چین عرضه شد. 

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، Y6 Pro به پردازنده MT6735P مدیاتک با چهار هسته‌ی ۱.۳ گیگاهرتزی، نمایشگر ۵ اینچی اچ‌دی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است. هواوی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. 

از نظر دوربین، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. ابعاد این گوشی هوشمند ۱۴۳.۱ در ۷۱.۸ در ۹.۷ میلی‌متر است و ۱۶۰ گرم هم وزن دارد. همچنین این گوشی‌هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و از نظر نرم‌افزاری نیز دارای  اندروید ۵.۱  است که رابط کاربری Emotion 3.1 Lite نیز روی آن نصب شده. اتصالات این گوشی هم شامل Bluetooth 4.0، WiFi 802.11 b/g/n، Wi-Fi hotspot و WiFi direct است. 

این گوشی‌هوشمند دارای قاب فلزی و طراحی است که هواوی آن را Water-ripple (موج آب) می‌خواند. این گوشی‌هوشمند در رنگ‌های طلایی، سفید و خاکستری در دسترس خریداران است. قیمت Y6 Pro‌ هنوز مشخص نیست و هنوز اعلام نشده که دقیقا چه زمانی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد این گوشی‌هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات