فروش سرفیس استودیو مایکروسافت دو برابر انتظارها بوده است

جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد میزان فروش آل‌این‌اون مایکروسافت به نام Surface Studio دو برابر میزان پیش‌بینی‌شده بوده است.
تبلیغات

مایکروسافت ماه اکتبر از آل‌این‌وان خود به نام سرفیس استودیو رونمایی کرد که در واقع رقیب سرسختی برای محصولات سری آی‌مک اپل است. از آنجایی که آی‌مک اپل طی یک سال گذشته ارتقایی نداشته، مایکروسافت زمان خوبی را برای معرفی کامپیوتر بدون کیس خود انتخاب کرده است. این ادعا با گزارش دیجی‌تایمز تأیید می‌شود.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط دیجی‌تایمز منتشر شده است؛ مایکروسافت ابتدا سطح توقع خود از فروش سرفیس‌ استودیو را پایین نگه داشته و تنها سفارش ۱۵ هزار دستگاه را داده است. اما بعد از معرفی این محصول، به نظر می‌رسد با استقبالی باورنکردنی روبرو شده و سفارش خود را به دو برابر، یعنی ۳۰ هزار دستگاه افزایش داده است. با این اوصاف مایکروسافت می‌تواند نسبت به آینده خوش‌بین باشد و حتی ۳۰ هزار دستگاه دیگر را برای سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ آماده کند.

البته باید اشاره کنیم که این سفارش‌ها لزوما به‌طور کامل فروخته نشده‌اند. با این وجود، در شرایط فعلی این احتمال نیز وجود دارد که افزایش تولید مایکروسافت درواقع به اندازه‌‌ای باشد که مورد تقاضای مشتریان است. ضمن اینکه این آمار و ارقام هنوز به‌صورت رسمی توسط مایکروسافت اعلام یا تأیید نشده است و فعلا همه چیز در حد شایعه و یک گزارش است.

اما در مجموع به نظر می‌رسد بازخوردها نسبت به کامپیوترهای سرفیس استودیو مثبت بوده و مایکروسافت مسیر موفقیت‌آمیز جدیدی را خلق کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات