تصویر منتسب به سرفیس فون مایکروسافت در چین منتشر شد

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز تصویر جدیدی از محصول جذاب مایکروسافت به نام سرفیس‌فون منتشر شده است که واقعی به نظر می‌رسد.
تبلیغات

کاربران زیادی که از آینده‌ی ویندوز موبایل و گوشی‌های مایکروسافت ناامید شده‌اند، چشم به محصول آتی ردموندی‌ها دوخته‌اند تا شاید بر اساس شایعات قبلی یک دستگاه انقلابی باشد. این گوشی که گفته می‌شود با نام Surface Phone معرفی خواهد شد، دارای فرم‌فکتور جالبی است که می‌تواند برگ برنده‌ی مایکروسافت باشد. امروز تصویری منتسب به سرفیس‌فون مایکروسافت در شبکه‌ی ویبو منتشر شده است که واقعی به نظر می‌رسد.

البته نمی‌توان به طور قطع گفت این گوشی همان سرفیس‌فون مورد نظر است؛ ولی با اینکه تصاویر و مشخصات متعددی در گذشته از این دستگاه منتشر شده است، این بار می‌توان به‌وضوح عبارت سرفیس‌فون را مشاهده کرد.

ضمن اینکه این تصویر زمانی منتشر شده است که منابع مطلع از زنجیره‌ی تأمین مایکروسافت مدعی شده‌اند ردموندی‌ها قراردادی با پگاترون به‌عنوان تولیدکننده‌ی سرفیس‌فون منعقد کرده‌اند.

کاملا واضح است که مایکروسافت هنوز تجارت گوشی‌های هوشمند را رها نکرده است و قصد دارد با تغییر استراتژی دوباره حضور قدرتمندی را  جشن بگیرد. بی‌شک سرفیس‌فون می‌تواند اولین گام در این مسیر باشد.

هنوز تا زمان معرفی رسمی سرفیس‌فون مایکروسافت زمان زیادی باقی‌ مانده است و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد این گوشی جذاب اواخر سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد. البته اگر سرفیس‌فون اوایل سال ۲۰۱۸ معرفی شود، شگفت‌زده نخواهیم شد!

اگر تصاویر زیر صحت داشته باشند، می‌توانیم با سبک طراحی کلی سرفیس‌فون مایکروسافت بیشتر آشنا شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات