آیفون 8 مجهز به نمایشگر OLED از برد پنل سامسونگ بهره می برد

جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
رسانه‌های کره‌ای با انتشار گزارشی اعلام کرده‌اند دو کمپانی Interflex و BH تولید مدارهای منعطف خود را برای تأمین نیاز آیفون‌های سال بعد اپل افزایش داده‌اند.
تبلیغات

در هفته‌های اخیر گزارش‌های متعددی منتشر شدند که نشان از به‌کارگیری پنل‌های OLED با لبه‌های خمیده در نسل بعدی آیفون دارند. حال گزارشی در رسانه‌های کره‌ای منتشر شده است که نشان از افزایش تولید مدار منعطف توسط تأمین‌کنندگان سامسونگ برای استفاده در آیفون‌های سال ۲۰۱۷ اپل دارد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، دو کمپانی BH و Interflex تولید خود را افزایش می‌دهند و در آینده‌ی نزدیک Samsung Electro-Mechanics نیز به جمع تولیدکنندگان مدار منعطف برای آیفون ۸ اپل خواهد پیوست.

هر سه کمپانی که به آن‌ها اشاره کردیم، به‌احتمال زیاد در حال افزایش تولید خود برای تأمین نیاز اپل در آیفون‌های سال بعدی مجهز به نمایشگر OLED هستند. اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که این سه کمپانی قریب به ۶۰ تا ۷۰ میلیون مدار مجتمع منعطف برای اپل تولید خواهند کرد. انتظار می‌رود اولین محموله از تولیدات در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ آماده ‌شود و در اختیار اپل قرار گیرد. در نهایت ماژول‌های آماده‌شده، در کارخانه‌ی ساخت OLED سامسونگ در ویتنام اسمبل و برای مونتاژ نهایی آیفون آماده خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات