میزو برند بلو چارم را مستقل می‌کند

شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
میزو قصد دارد برند بلو چارم را از برند میزو مستقل کند و به‌عنوان کمپانی اصلی بر هدایت آن‌ها نظارت داشته باشد.
تبلیغات

شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است مبنی بر اینکه میزو می‌خواهد دو برند میزو و بلو چارم را از یکدیگر جدا کند. درواقع این دو برند قرار است مستقل و زیرمجموعه‌های کمپانی میزو باشند.

به‌تازگی میزو دو تلفن هوشمند از دو برند زیرمجموعه خود رونمایی کرده است. گوشی اول، میزو ایکس نام دارد که بلو چارم ایکس نیز نامیده می‌شود. در کنار این محصول، میزو از تلفن هوشمند میزو پرو 6 پلاس هم رونمایی کرده است که در واقع پرچم‌دار جدید کمپانی چینی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود کمپانی میزو در ۱۶ آذر از بلو چارم نوت 5 یا ام 5 نوت و ام 5 متال رونمایی کند.

با این حال انتظار می‌رود ۱۶ آذر در کنار معرفی محصولات جدید کمپانی میزو شاهد مستقل شدن دو برند این کمپانی نیز باشیم. همان‌طور که گفتیم، این دو برند به‌صورت زیرمجموعه‌های کمپانی میزو درخواهند آمد اما از یکدیگر مستقل خواهند بود. تقریبا چنین اقدامی در گذشته نیز رخ داده است؛ برای مثال می‌توان به مستقل شدن دو برند هواوی و آنر اشاره کرد که هر دو از زیرمجموعه‌های کمپانی هواوی هستند.

در حال حاضر تنها ۴ روز به کنفرانس خبری میزو باقی مانده است و باید صبر کرد و دید که آیا این شایعات به وقوع خواهند پیوست یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات