مدیرعامل سامسونگ موبایل، خواستار پنهان‌کاری در مورد گلکسی اس 8 شد

شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل سامسونگ موبایل با ارسال ایمیلی برای کارکنان این کمپانی، خواستار حفظ اطلاعات مربوط به گلکسی اس ۸ شد.
تبلیغات

کُه دونگ جین، مدیرعامل سامسونگ موبایل با ارسال ایمیلی به کارکنان سامسونگ به این نکته اشاره کرده است که هیچ‌گاه شانس دومی برای تحت تأثیر قراردادن مخاطبان وجود ندارد. با توجه به مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ این کمپانی پیش آمد، سامسونگ درصدد رسیدن به موفقیت با استفاده از گلکسی اس ۸ و جبران تمام ناکامی‌هایی است که انفجار گلکسی نوت ۷ برای این کمپانی در پی داشت، از این‌رو مدیرعامل سامسونگ موبایل از کارکنان سامسونگ خواسته است در حفظ اسرار مرتبط با گلکسی اس ۸ نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

به نظر می‌رسد تمام شایعات و اخباری که در هفته‌های اخیر در رابطه با گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شده است، به واقعیت نزدیک هستند و از این‌رو سامسونگ به دلیل انتشار شایعات و اخبار مرتبط با این گوشی هوشمند، توانایی تأثیرگذاری اولیه را در رونمایی از گلکسی اس ۸ از دست می‌دهد؛ چرا که علاقه‌مندان به حوزه‌ی فناوری و محصولات سامسونگ با انتظاراتی که توسط اخبار شکل گرفته‌اند، به استقبال رونمایی از این محصول جدید می‌روند.

کُه در ایمیلی که به کارکنان بخش موبایل ارسال کرده است، این‌چنین اظهار نظر می‌کند:

من از شنیدن اخبار در رابطه با افشای اطلاعات و درز اخبار مرتبط با پیش‌نمونه‌های گلکسی اس ۸ بسیار متأسفم. سامسونگ پیش از این نیز تجربه‌ی تلخی در رابطه با افشای اطلاعات داشته و از نظر طراحی محصولات و همچنین استراتژی‌های بازاریابی افشاشده به چینی‌ها، ضربه دیده است.

با توجه به ایمیل ارسالی به کارمندان سامسونگ؛ به نظر می‌رسد مدیرعامل سامسونگ موبایل کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی در رابطه با جلوگیری از افشای اطلاعات بر عهده دارد. از جمله‌ی اطلاعاتی که تاکنون فاش شده است باید به نمایشگر بدون حاشیه، استفاده از ساختار تمام شیشه‌ای برای گلکسی اس ۸، وجود دستیار صوتی هوشمند و سایر قابلیت‌ها اشاره کرد که می‌توان برخی از این ویژگی‌ها را در محصولات چینی جدید نظیر آنر مجیک و می‌میکس شیائومی مشاهده  کرد.

آنر مجیک هواوی

آنر مجیک هواوی از نمایشگر ۵.۱ اینچی امولد بهره می‌برد که در لبه‌ها خمیدگی دارد و پنل شیشه‌ای آن در لبه‌های بالایی نیز خمیده است که پنل  پشت و جلوی گوشی را به‌هم‌پیوسته نمایش می‌دهد. همچنین باید به استفاده از دستیار صوتی هوشمند در این گوشی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات