اپلیکیشن InstaKeep: دانلود عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام - زوم اپ

سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
InstaKeep اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام را به راحتی هرچه تمام‌تر دانلود کنید.
تبلیغات

اینستاگرام را به‌جرئت می‌توان محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در ایران دانست که میلیون‌ها کاربر داخلی در آن فعالیت دارند و روزانه مشغول به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوهایشان هستند. در کنار پیج‌های شخصی، هزاران پیج سرگرمی و جذاب نیز در اینستاگرام وجود دارد که هر کدام عکس‌ها و ویدیوهای بسیار جالبی در روز منتشر می‌کنند. از وقتی که امکان ارسال ویدیوهایی با مدت‌زمان یک دقیقه فراهم شده است، شاهد ارائه‌ی ویدیوهای جذاب‌تری در این شبکه هستیم. یکی از سیاست‌های کاری اینستاگرام که تقریبا باب میل هیچ‌کدام از کاربران این شبکه‌ی اجتماعی نیست، نبود گزینه‌ای برای دانلود عکس‌ها و ویدیوها است. در حال حاضر اگر به یکی از پست‌ها علاقه‌مند شوید؛ تنها راه تعامل با آن، لایک کردن عکس یا ویدیو است. اما طبیعتا این موضوع کارساز نخواهد بود؛ چرا که اولا با این کار امکان دانلود و اشتراک‌گذاری آن فایل در تلگرام یا‌... از بین می‌رود و دوما با بالا رفتن تعداد تصاویر و ویدیوهای لایک شده، بخش Liked Photo شلوغ و پیدا کردن پست مورد نظر در آن سخت‌تر خواهد شد. این محدودیت باعث شده است تعداد زیادی از کاربران این شبکه از نسخه‌های ویرایش شده‌ی اینستاگرام مانند OGinstagram یا intagramPlus استفاده کنند که در این نسخه‌ها گزینه‌ی دانلود به زیر هر پست اضافه شده است.

اما اگر بنا به هر دلیلی تمایلی به استفاده از نسخه‌های ویرایش‌شده ندارید، InstaKeep اپلیکیشنی مناسب برای شما خواهد بود. این برنامه و تمام اپلیکیشن‌های مشابه مراحل دانلود یک عکس یا ویدیو را کمی طولانی می‌کنند؛ اما اگر اصرار به استفاده از نسخه‌ی رسمی اینستاگرام دارید، این برنامه‌ها تنها راه چاره برای شما خواهند بود. کارکرد InstaKeep به این صورت است که هرگاه به پستی علاقه‌مند شدید؛ کافی است تا با لمس گزینه‌ی سه‌نقطه در بالای هر عکس، روی Copy Share URL لمس کنید تا لینک اختصاصی آن پست در حافظه موقت گوشی ذخیره شود. حال با زدن دکمه‌ی Home از اینستاگرام خارج شوید و با ورود به برنامه‌ی InstaKeep، در کادر موجود لینک کپی‌ شده را پیست کنید. با انجام این کار ویدیو یا عکس مورد نظر در کسری از ثانیه شروع به دانلود می‌کند و در گوشی شما ذخیره می‌شود. InstaKeep دارای دو تب عکس و ویدیو است که لینک‌های دانلود شده را در این دو تب تقسیم‌بندی می‌کند تا بتوانید دسترسی ساده و سریع‌تری به فایل‌های دانلود شده داشته باشید. نکته‌ی مهمی که در این میان وجود دارد، این است که گزینه‌ی Copy Share URL در پروفایل‌هایی که به‌صورت Private باشند فعال نخواهد بود؛ بنابراین InstaKeep و تمام اپلیکیشن‌های مشابه تنها قادر به دانلود پست‌ها از صفحاتی هستند که به‌صورت Public تنظیم شده باشند و تقریبا تمام پیج‌های تفریحی و سرگرمی به همین صورت خواهند بود. برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • دانلود عکس و ویدیوهای اینستاگرام
  • دانلود تنها با کپی کردن لینک هر پست
  • تفکیک دانلودها بر اساس عکس یا ویدیو

نکات منفی

  • محیط کاربری فوق‌العاده ضعیف
  • عدم دانلود از پروفایل های خصوصی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات