ترجمه آنی تماس با خطوط همراه و ثابت به اسکایپ اضافه شد

سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت قابلیت ترجمه‌ی آنی در اسکایپ را برای برقراری تماس‌ها از اسکایپ به خطوط ثابت و همراه ارائه کرد.
تبلیغات

اسکایپ دامنه‌ی سرویس ترجمه‌ی آنی خود را گسترش می‌دهد. این سرویس که تا پیش از این برای تماس‌های اسکایپ به اسکایپ در اختیار کاربران قرار گرفته بود، حال برای تماس‌های اسکایپ به گوشی‌های موبایل و خطوط ثابت نیز برقرار است. مایکروسافت برای اولین بار این سرویس را در سال ۲۰۱۴ در اختیار کاربرانش قرار داد.

کاربران برای اینکه بتوانند از این سرویس استفاده کنند، باید سه مرحله را به انجام برسانند. ابتدا باید در سرویس Insider مایکروسافت ثبت نام کنند که به‌صورت رایگان قابل انجام است. همچنین باید نسخه‌ی بتای اپلیکیشن اسکایپ را در اختیار بگیرند و قدم سوم خرید اعتبار برای اسکایپ است.

عملکرد سرویس ترجمه برای تماس‌های برقرارشده از اسکایپ به خطوط تلفن همراه یا ثابت دقیقا شبیه تماس‌های اسکایپ به اسکایپ خواهد بود. برای اینکه باید روی صفحه‌ی شمارنده و پس از بالا آمدن آن، روی کلید ترجمه کلیک کرد. پس از آنکه تماس با پاسخگویی طرف مقابل آغاز شد؛ ابتدا وی در مورد اینکه سخنان رد و بدل شده برای ترجمه ذخیره‌ می‌شوند، مطلع خواهد شد. بقیه‌ی گفتگو با تأخیر کوتاهی انجام می‌شود که دلیل آن انتظار برای ترجمه‌ی مکالمه است.

سرویس مترجم اسکایپ در حال حاضر برای ۹ زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، آلمانی، چینی، ایتالیایی، پرتغالی، عربی و روسی ارائه شده است. البته با توجه به اینکه این سرویس از قدرت فناوری یادگیری ماشین استفاده می‌کند، وجود خطاهایی در ترجمه اجتناب‌ناپذیر است، حال آنکه وجود خود سرویس ترجمه باعث می‌شود این خطاها نادیده گرفته شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات