مایکروسافت: نارضایتی از مک بوک پرو 2016، فروش سرفیس در ماه نوامبر را افزایش داد

دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در پی ناامیدی کاربران از مک‌ بوک پرو جدید اپل، مایکروسافت از افزایش فروش سرفیس‌ خود طی ماه نوامبر خبر داده است.
تبلیغات

مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ خود، اعلام کرد ماه نوامبر بهترین بازه‌ی زمانی بود که این کمپانی برای فروش دستگاه‌های سرفیس تجربه کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط مایکروسافت؛ در ماه نوامبر تعداد بیشتری از کاربران مک به دلیل آنچه ردموندی‌ها ناامیدی از مک‌ بوک پرو جدید خوانده‌اند، به سمت خرید و استفاده از سرفیس‌های این کمپانی رو آورده‌اند که در این بین مهاجرت بین کاربران حرفه‌ای بیش از پیش محسوس است.

مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ خود، این‌چنین اظهار نظر کرده است:

طرح تعویض مک‌بوک‌ اپل با سرفیس‌ مایکروسافت طی ماه نوامبر، بهترین بازه‌ی زمانی خود را از ابتدای راه‌اندازی این طرح تجربه کرده است. ترکیب هیجان ناشی از نوآوری‌های به‌کاررفته در سرفیس‌ مایکروسافت با ناامیدی از مک‌بوک‌ پرو جدید اپل مخصوصا در بین کاربران حرفه‌ای،  باعث شده است تعداد بیشتری از کاربران به تعویض لپ‌تاپ‌های خود اقدام کنند. بررسی‌های جدید نیز نشان از این دارد که سرفیس مایکروسافت بیش از مک‌بوک‌ جدید توصیه می‌شود. این باعث افتخار تیم ما است، چراکه افزایش فروش سرفیس‌ به این معنا است که ما وظیفه‌ی خود را به‌خوبی ادا کرده‌ایم.

به‌محض اینکه اپل نسل جدید مک‌ بوک پرو خود را رونمایی کرد، مایکروسافت طرح پیشنهادی خود برای جایگزینی مک‌ بوک پرو و مک‌ بوک ایر را با اعتبار بالای ۶۵۰ دلار ارائه کرد که بر اساس آن کاربران می‌توانند سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ را انتخاب کنند. مایکروسافت همچنین طی ماه اکتبر سرفیس استودیو را نیز رونمایی کرد که با استقبال زیادی از سوی منتقدین روبرو شده است.

مایکروسافت سرفیس بوک را با قیمت ۱۴۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌دهد که قیمت آن برابر مک بوک پرو ۱۳ اینچی اپل بدون نوار لمسی OLED است. مک‌بوک‌های پرو اپل که به نوار لمسی OLED مجهز هستند؛ با قیمت ۱۷۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۳ اینچی و ۲۳۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۵ اینچی راهی بازار می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات