تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از گلکسی اس 8 اج سامسونگ

شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی DBS ویدیویی مفهومی از پرچم‌دار بعدی سامسونگ منتشر کرده است که به‌لطف آن می‌توان گلکسی اس 8 اج را از دید طرفداران و طراحان خلاق مشاهده کرد.
تبلیغات

امسال گوشی گلکسی اس 7 توانست از آنچه انتظار می‌رفت موفق‌تر عمل کند و حتی در آمار فروش آمریکا برتر از آیفون 6 اس اپل ظاهر شود. در کنار طراحی زیبایی که این تلفن هوشمند دارد، رابط کاربری بهینه‌شده و قابلیت‌های نرم‌افزاری کاربردی باعث شد کاربران زیادی نسبت به خرید این محصول علاقه نشان دهند.

چند ماه بعد از عرضه این محصول، سامسونگ اقدام به عرضه گلکسی نوت 7 کرد که البته به دلیل مشکلات باتری نتوانست موفق ظاهر شود و سامسونگ اقدام به جمع‌آوری آن از سطح بازار کرد.

حال کمپانی کره‌ای قصد دارد با رونمایی از پرچم‌دار تمام‌عیار خود به نام گلکسی اس 8 خاطرات بد گلکسی نوت 7 را از ذهن کاربران و طرفدارانش پاک کند؛ انتظار می‌رود از این محصول در اوایل سال ۲۰۱۷ رونمایی شود.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از طراحی گلکسی اس 8 در اختیار نداریم؛ اما DBS به‌تازگی یک ویدیوی مفهومی منتشر کرده و در آن پرچم‌دار بعدی سامسونگ را به تصویر کشیده است. البته در نظر داشته باشید که DBS ارتباطی با سامسونگ ندارد و ویدیوی مفهومی، برگرفته از خلاقیت و تصورات این گروه از گلکسی اس 8 است.

یکی از ایده‌های موجود در ویدیو به استفاده از گزینه‌ای در بالای گوشی اشاره دارد که با استفاده از آن می‌توان استفاده از لبه‌های نمایشگر را غیرفعال کرد. ایده‌‌ی جالب و کاربردی که تقریبا برای اکثر کاربران قابل استفاده خواهد بود.

در ویدیوی مفهومی می‌توان رنگ‌بندی‌های سیاه، نقره‌ای، طلایی و رزطلایی را مشاهده کرد. طراحی فیزیکی این تلفن هوشمند شباهت بسیاری به گلکسی اس 7 اج و نوت 7 دارد که البته در آن تغییرات اندکی اعمال شده است.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، در ویدیو به این موضوع اشاره شده است که گلکسی اس 8 اج دارای صفحه نمایشگر ۵.۱ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن کواد اچ‌دی خواهد بود و از ۶ گیگابایت رم، تراشه اسنپدراگون ۸۳۵، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و حسگر عنبیه استفاده خواهد کرد.

بار دیگر باید به این موضوع اشاره کنیم که این اطلاعات و ویدیوی مفهومی برگرفته از طراحانی است که با سامسونگ ارتباطی ندارند و صرفا آنچه در نظر داشته‌اند بیان می‌کنند. البته بعضی از مشخصات ممکن است به نسخه نهایی شباهت داشته باشد؛ با این وجود باید تا انتشار اخبار جدیدتر صبر کرد و دید که پرچم‌دار بعدی سامسونگ قرار است از چه مشخصات ظاهری و سخت‌افزاری بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات