سامسونگ اوایل سال ۲۰۱۷ احتمالا دو گوشی منعطف معرفی می‌کند

شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد تا زمان معرفی اولین گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده است و احتمالا اوایل سال ۲۰۱۷ شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود.
تبلیغات

تاکنون اخبار و شایعات زیادی در مورد گوشی‌های هوشمند تاشوی سامسونگ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد منتشر شده است. به نظر می‌رسد این شرکت بالاخره قصد دارد اولین محصول خود از این خانواده را به بازار عرضه کند.

در همین راستا وب‌سایت کره‌ای ET News اعلام کرد سامسونگ در حال کار روی دو نسخه متفاوت از گوشی‌های هوشمند تاشو است و یکی از این محصولات که با دو صفحه‌نمایش مجزا تولید خواهد شد، ابتدای سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند سامسونگ که مجهز به دو صفحه نمایش خواهد بود، به‌احتمال زیاد در یکی از رویدادهای CES یا MWC معرفی می‌شود. این گوشی مجهز به یک لولا خواهد بود و نمی‌توان آن را یک گوشی هوشمند خم شونده نامید. طراحی این محصول مانند نمونه‌ی اولیه‌ای است که چندی پیش شرکت Japan Display معرفی کرد. در این گوشی هوشمند، دو صفحه نمایش در دو طرف لولا قرار دارند. سه حالت مختلف برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است؛ حالت بسته که دو صفحه‌نمایش رو به روی هم قرار دارند، حالت پشت‌به‌پشت که پشت و روی دستگاه دارای صفحه نمایش خواهد بود و حالت باز که این دستگاه را به یک تبلت تبدیل می‌‌کند.

طبق اخبار منتشرشده، این گوشی هوشمند برای سنجش میزان علاقه‌ی کاربران به این نوع گجت‌ها به بازار عرضه می‌شود. سامسونگ با این اقدام می‌خواهد برخی از مزیت‌های گوشی‌های هوشمند تاشو و خم شونده را به کاربران معرفی کند. نمونه‌ای از این اقدام پیش از این با معرفی گوشی‌های Galaxy Round و Galaxy Note Edge توسط این کمپانی انجام شده بود.

گزارش‌ها حاکی است، سامسونگ اوایل سال ۲۰۱۷ تعداد محدودی از این گوشی‌های تاشو را به بازار عرضه می‌‌کند و پس از ارزیابی مشتریان، قدم نهایی را برای طراحی و معرفی دو محصول تاشو بر‌می‌دارد. گفته می‌شود سامسونگ در حال برنامه‌ریزی دقیق برای زمان عرضه‌ی محصولات هوشمند تاشو است. چرا که این شرکت قصد دارد محصولاتی بی‌نقص را با بهترین کیفیت و زودتر از رقبا به بازار عرضه کند.

دو طراحی مختلف برای گوشی‌هایی که سامسونگ در حال کار روی آن‌ها است، معرفی شده‌اند. طراحی یکی از این گوشی‌ها با اصطلاح out-foldable شناخته می‌شود و دیگری با نام in-foldable. همان‌طور که از نام این دو طراحی مشخص است، in-foldable مخصوص گوشی هوشمندی است که صفحه نمایش به داخل خم می‌شود و out-foldable به صورتی خم می‌شود که صفحه نمایش در پشت و روی دستگاه و حتی محل خم شدن قابل استفاده باشد.

با توجه به خبرهای منتشرشده؛ می‌توان نتیجه گرفت دوران گوشی‌های هوشمند خم شونده در حال شروع شدن است و به‌زودی محصولاتی واقعی از این نسل به بازار عرضه خواهند شد. اما تداوم عرضه‌ی این محصولات به بازار، بستگی زیادی به بازخورد کاربران نسبت به نمونه‌های اولیه خواهد داشت. نظر شما چیست؟ آیا گوشی‌های هوشمند تاشو یا خم شونده می‌توانند جایگاه مناسبی در بازار به دست آورند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات