تک آرت، پورشه ۹۱۱ توربو ۷۲۰ اسب بخاری را معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ تک آرت مدلی از پورشه ۹۱۱ توربو با نام GTstreet را معرفی کرد که ۷۲۰ اسب بخار قدرت دارد.
تبلیغات

تیونر (TechArt) از محصول جدید خود با نام (GTstreet R) رونمایی کرد که به عنوان پرچمدار جدید مدل‌هایی شناخته می‌شود که بر اساس پورشه ۹۹۱ توربو و توربو S ساخته شده‌اند. 

بدنه‌ی محصول جدید تک آرت در حقیقت نمونه‌ی بازنگری شده‌‌ای از بدنه‌ی استاندارد پورشه ۹۱۱ توربو بوده و بهینه‌سازی‌های آیرودینامیکی بر روی آن صورت گرفته است، تغییرات اعمال باعث ایجاد نیروی رو به پایینی به میزان ۳۲۱ کیلوگرم در سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌شوند.

سپر جلوی خودرو از جنس فیبر کربن ساخته شده است و به یک اسپویلر جلوی جدید که از نوع فعال است مجهز شده تا جریان هوای عبوری از رادیاتورهای خنک کننده‌ی آب و روغن بهبود پیدا کند. طراحی مجراهای مرکزی هوا نیز سبب بهبود آیرودینامیک خودرو و کاهش ضریب درگ شده‌اند. فلاپ‌های نصب شده بر روی سپر جلو نیز به صورت همزمان وظیفه‌ی فراهم کردن نیروی رو به پایین و کاهش ضریب درگ را بر عهده دارند. باله‌ی عقب کربنی این خودرو نیز از نوع فعال است و به صورت خودکار بالا آمده و در صورت قرار گرفتن خودرو در وضعیت (Performance) زاویه‌ی آن به میزان ۱۵ درجه تغییر می‌کند.

پورشه تک آرت

تک آرت برای پورشه (GTstreet R) طیفی از قدرت‌های مختلف را برای پیشرانه در نظر گرفته است که در مقایسه با ۹۱۱ توربوی استاندارد بیشتر هستند. نخستین کیت افزایش قدرت، قدرت خودرو را به ۶۰۰ اسب بخار می‌رساند. کیت دوم، قدرت را تا ۶۴۰ اسب بخار افزایش می‌دهد و شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو را به ۲.۷ ثانیه کاهش می‌دهد و ثبت شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر را نیز تنها در ۹.۲ ثانیه میسر می‌کند. کیت بعدی نیز که از اوایل سال ۲۰۱۷ ارائه خواهد شد، قدرت خودرو را به ۷۲۰ اسب بخار خواهد رساند و برای کسانی مناسب است که خواهان خودروی سریع‌تری باشند. 

بر روی شاسی این خودرو رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی آلومینیومی سوار شده‌اند و مشتریان امکان سفارش سیستم تعلیق (varioPlus) به همراه اتصالات (PDDC) و همچنین سیستم تنظیم ارتفاع (Noselift) را خواهند داشت. این سیستم می‌تواند ارتفاع خودرو را تا ۶۰ میلیمتر افزایش دهد. سیستم اگزوز اسپرت جدید نیز به سوپاپ کنترلی با کنترل بادی به صورت دائمی مجهز شده است که سبب کاهش فشار برگشتی به پیشرانه در شرایط مختلف می‌شود.

پورشه تک آرت

کابین این خودرو نیز در دو نوع مختلف قابل سفارش است که با نام‌های (Exclusive) و (Clubsport) شناخته می‌شوند. نخستین کابین با نام اکسکلوسیو مجهز به بهترین نوع چرم و دوخت است در حالی که در کابین مدل کلاب اسپرت از چرم آلکانترا، رول بار، اتصالات شش نقطه‌ای و نوارهای مخصوص درب استفاده شده است. در هر دو مدل بر روی داشبورد، کنسول مرکزی، پوشش سقف، آفتابگیرها و تودری‌ها از پوشش چرم آلکانترا استفاده شده است و به صورت سفارشی نیز امکان انتخاب چرم آلکانترا در کنار تزئینات فیبر کربنی وجود دارد. 

پورشه GTstreet R جدید تک آرت ترکیبی از توانایی‌ آیرودینامیکی مدل GT3 RS با سرعت بالای مدل ۹۱۱ توربو است که برای مشتریان خاصی طراحی شده است که نمی‌توانند تا زمان آمدن پورشه GT2 RS جدید صبر کنند. 

پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات