70 درصد از دارندگان گلکسی نوت 7 همچنان به سامسونگ وفادار خواهند ماند

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهند که اکثر کاربران گلکسی نوت 7، باوجود مشکلات این تلفن هوشمند همچنان به سامسونگ وفادار باقی خواهند ماند.
تبلیغات

ظرف چند ماه گذشته، حتی اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی هم نبوده باشید، به احتمال زیاد درباره‌ی مشکل انفجار فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ شنیده‌اید.

مقاله‌های مرتبط:

    سامسونگ طی جریان فرخوانی تلفن هوشمند معیوب خود، با ارائه‌ی مشوق‌های جذاب سعی دارد به نوعی از کاربران خود عذرخواهی کرده باشد؛ اما این مشوق‌ها هر چقدر خوب هم که باشند نمی‌توانند آب رفته را به جوی بازگردانده و اعتبار خدشه‌دار شده‌ی شرکت کره‌ای را ترمیم کنند.

    برخی از کاربران سامسونگ پس از این ماجرا دست از استفاده از محصولات برند مورد علاقه‌شان کشیده‌اند و تصمیم به استفاده از پرچمدارانی چون آیفون 7 پلاس، الجی V20 یا گوشی پیکسل ایکس ال گوگل دارند. اما ظاهرا این افراد در اکثریت نیستند.

    گلکسی نوت 7

    شرکت پژوهشی BayStreet اعلام کرده است که اکثریت قریب به اتفاق کسانی که گلکسی نوت 7 را خریداری کرده بودند، همچنان با برند سامسونگ خواهند ماند. متن بیانیه‌ی BayStreet از این قرار است:

    ما عقیده داریم اکثریت مطلق (۷۰ درصد) کاربران همچنان سامسونگ را انتخاب کرده و احتمالا فبلت خود را با گلکسی اس 7 یا اس 7 اج تعویض خواهند کرد. سوال مهم‌تر این است که از میان کسانی که قصد دارند سامسونگ را کنار بگذارند، چه درصدی حاضر خواهند بود اکوسیستم اندروید را ترک کنند؟ مشتریان گلکسی نوت از جمله افراد آرمانی هستند که برای برندهای لوکس و محصول با کیفیت ارزش قائل‌ هستند و از این جهت، آیفون‌های اپل ممکن است برایشان جذاب باشد. اما از طرفی صاحبان گلکسی نوت همواره از جمله وفادارترین مشتریان سامسونگ بوده‌اند.

    بنا به اعلام BayStreet، حدود ۱۵ درصد از کسانی که تصمیم گرفته‌اند دیگر از تلفن‌های هوشمند سامسونگ استفاده نکنند، دستگاهی مبتنی بر iOS را انتخاب خواهند کرد و ۱۵ درصد باقی همچنان در اکوسیستم اندروید باقی خواهند ماند.

    نکته‌ی مهم و جالب‌تر این است که از میان کسانی که حتی پس از فاجعه‌ی گلکسی نوت 7 همچنان قصد دارند به سامسونگ وفادار باقی بمانند، اکثریت‌شان علت استفاده از تلفن هوشمند این شرکت به عنوان گوشی بعدی خود را «کیفیت» آن می‌دانند، و نه مشوق‌هایی که سامسونگ هنگام تعویض گلکسی نوت 7 ارائه می‌دهد.

    نظر شما در این باره چیست؟ در صورتی که تا پیش از این از تلفن‌های هوشمند سامسونگ استفاده می‌کرده‌اید، آیا قصد دارید همچنان به استفاده از محصولات این برند ادامه بدهید؟ در صورت منفی بودن پاسخ، کدام تلفن هوشمند را به عنوان جایگزین گوشی فعلی خود در نظر خواهید گرفت؟ نظرات خود را با ما و کاربران زومیت در میان بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات