احتمال فروش گلکسی نوت 7 ریفربیشد توسط سامسونگ در سال 2017

سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
منابع نزدیک به سامسونگ از عرضه‌ی نسخه‌های ریفربیشد گلکسی نوت 7 به بازار از سال ۲۰۱۷ میلادی خبر دادند.
تبلیغات

سامسونگ تابستان سال ۲۰۱۶ میلادی از  نسل جدید فبلت خود با نام گلکسی نوت 7 رونمایی کرد که تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیخت، اما شعله‌ور شدن این گوشی هوشمند در اثر نقص باتری، کره‌ای‌ها را بر آن داشت تا علاوه بر فراخوانی ۲.۵ میلیون دستگاه عرضه‌شده، فروش این گوشی هوشمند را در تمام بازارها متوقف کنند. پس از عرضه‌ی دوباره‌ی گوشی که در پی تعویض باتری و تأمین باتری مورداستفاده از یک تولیدکننده‌ی دیگر بود، بازهم گزارش‌هایی مبنی بر انفجار این گوشی هوشمند -حتی در حالت خاموش- منتشر شد که این بار سامسونگ تصمیم به توقف تولید و جمع‌آوری کلیه‌ی نسخه‌های تعویض شده از بازار گرفت.

حال منابع نزدیک به سامسونگ اعلام کرده‌اند که این کمپانی در نظر دارد  گلکسی نوت‌ 7 ریفربیشد را سال ۲۰۱۷ میلادی راهی بازار کند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده؛ نسخه‌های ریفربیشد آخرین نسل از فبلت سامسونگ در بازار کشورهای در حال توسعه نظیر هند و ویتنام راهی بازار خواهد شد که اغلب گوشی‌های هوشمند میان‌رده و رده‌پایین مقبول کاربران است.

اطلاعات برگرفته از منابع نزدیک نشان از این دارد که سامسونگ هنوز تصمیم قطعی در مورد عرضه‌ی نسخه‌های ریفربیشد، نگرفته است. این کمپانی هنوز نتوانسته دلیل اصلی انفجار گوشی هوشمند خود را دریابد و مهندسین این کمپانی به نتیجه‌ی قطعی در این خصوص نرسیده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات