تصاویر هواوی میت 9 پرو فاش شد

یک‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری تازه‌ از مدل جدید هواوی Mate 9 Pro با لبه‌های خمیده فاش شدهاند.
تبلیغات

پرچم‌دار شرکت هواوی Mate 9، حدود چند هفته‌ی پیش در دو مدل استاندارد و پورشه دیزاین با صفحه‌ نمایش خمیده وارد بازار شد. ظاهراً این تمام برنامه‌ی هواوی برای خانواده‌ی میت ۹ نبوده و گزارش‌های رسیده حکایت از این دارند که این شرکت قصد دارد نسخه‌ی دیگری از این سری را به‌صورت انحصاری برای کاربران چینی معرفی و عرضه کند.

این مدل جدید دارای صفحه نمایشی همانند مدل گران‌قیمت پورشه دیزاین و به شکل خمیده در دو سمت است، اما فاقد ریزه‌کاری‌ و شخصی‌سازی‌های Porsche Design خواهد بود.

هواوی نام این ساخته‌ی جدید را Mate 9 Pro گذاشته و قرار است فردا در مراسمی از آن رونمایی شود؛ اما گویا پیش از همایش ۱۴ نوامبر تصاویری از بخش‌های مختلف این گوشی در اینترنت فاش شده است.

این تصاویر که  ابتدا در شبکه‌ی اجتماعی Weibo توسط کاربری با نام Digitalcrazy منتشر شده، نشان می‌دهند پنل جلویی این گوشی بسیار به سامسونگ گلکسی اس ۷ اج شبیه است.

در تصاویر فاش شده  می‌بینیم که میت ۹ پرو دارای بدنه‌ای فلزی و پوششی طلایی‌رنگ است. طراحی بخش دوربین همانند دو مدل دیگر است، با این تفاوت که لیزر فوکوس اتوماتیک و فلش LED در قسمت بالا و پایین آن قرار گرفته‌اند. خطوط آنتن و خروجی ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز در این عکس‌ها قابل‌مشاهده هستند و سرانجام اینکه می‌توان به تغییر محل اسکنر اثر انگشت از قسمت پشتی گوشی در مدل‌های قبلی Mate 9 به پنل جلویی در میت ۹ پرو اشاره کرد.

مدل Pro بر اساس ظرفیت و حافظه‌‌ی رم در ۳ نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد شد:

  • ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به قیمت ۶۷۴ دلار
  • ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به قیمت ۷۷۷ دلار
  • ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به قیمت ۸۳۵ دلار

مدل میت ۹ طراحی‌شده توسط پورشه نیز با بهای ۱۴۴۹ دلار در دسترس عموم قرار گرفته است.

پیشنهاد می‌کنیم تصاویر منتشرشده از این گوشی را مشاهده کنید:

Mate 9 Pro
Mate 9 Pro
Mate 9 Pro
Mate 9 Pro
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات