آیپد پرو بدون حاشیه 10.9 اینچی با دو آیپد پرو دیگر ماه مارس معرفی می‌شوند

شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به گزارش موسسه‌ی تحلیلی Barclays Research که برگرفته از چرخه‌ی تولید در چین است، اپل از سه آیپد پرو در ماه مارس ۲۰۱۷ رونمایی می‌کند.
تبلیغات

اپل در ماه مارس سال ۲۰۱۷ میلادی سه آیپد پرو شامل نسخه‌ی ۹.۷ و ۱۲.۹ اینچی به‌روز شده را در کنار نسخه‌ی ۱۰.۹ اینچی بدون حاشیه رونمایی خواهد کرد. این اطلاعات برگرفته از گزارش موسسه‌ی تحقیقاتی Barclays است که با تکیه‌بر اطلاعات منابع نزدیک به چرخه‌ی تولید محصولات اپل در چین به دست آمده است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده طراحی بدون حاشیه‌ی نسخه‌ی ۱۰.۹ اینچی این اجازه را به طراحان اپل داده تا اندازه‌ی کلی این تبلت را برابر با نسخه‌ی ۹.۷ اینچی درآورند. با توجه به اینکه نسخه‌ی ۱۰.۹ اینچی سایزی برابر با نسخه‌ی ۹.۷ اینچی -با در نظر گرفتن کل بدنه- خواهد داشت، ازاین‌رو پنل جلویی نسخه‌ی ۱۰.۹ اینچی کلا بدون حاشیه بوده و این حذف کلید فیزیکی را در پنل جلویی نوید می‌دهد.

تا به امروز گزارش‌های متعددی در مورد  اینکه اپل تبلتی را با سایز ۹.۷ اینچی راهی بازار می‌کند، منتشر شده است، اما در هر یک از این گزارش‌ها سایز نمایشگر با دیگری تفاوت دارد. مینگ چی کو، تحلیل‌گر موسسه‌ی KGI نیز با انتشار گزارشی اعلام کرده بود که اپل آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی را در سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد کرد. همچنین وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara نیز با اشاره به تبلت جدید اپل، آن را یک نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی خوانده و اعلام کرده که این تبلت در ابتدای سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد.

گزارش Barclays نیز همچون KGI بر این ایده استوار شده که نسخه‌‌ی ۹.۷ اینچی آیپد اپل یک نمونه‌ی ارزان‌قیمت در کنار نسخه‌ی ۷.۹ اینچی تبلت این کمپانی خواهد بود؛ حال‌آنکه از به‌روزرسانی نسخه‌ی ۷.۹ اینچی که آیپد مینی نام دارد، خبری نیست. اپل همچنان به فروش تبلت ۷.۹ اینچی خود که با نام آیپد مینی ۴ در سال ۲۰۱۵ راهی بازار کرده بود، ادامه خواهد داد.

مک اتاکارا پیش‌ازاین اعلام کرده بود که نسخه‌ی ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو اپل از وجود نمایشگر موسوم به True Tone همچون نسخه‌ی ۹.۷ اینچی بهره خواهد برد. این نمایشگر قادر است با سنجش نور محیط به تنظیم رنگ و نور صفحه‌ نمایش اقدام نماید.

در این گزارش به این نکته اشاره شده که هر سه نسخه‌ی جدید آیپد اپل از وجود میکروفون چهارگانه -در مقایسه با نمونه‌ی دو میکروفونه‌ی فعلی- بهره خواهند برد. همچنین باید به پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات