تصویر جدید گوشی شیائومی می نوت 2 رویت شد: دوربین دوگانه در بخش پشتی

پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر رندری از گوشی می نوت ۲ شیائومی منتشر شده که بر اساس آن، محصول یاد شده مجهز به دوربین دوگانه‌‌ی عمودی پشتی خواهد بود.
تبلیغات

به تازگی یک تصویر رندر جدید از گوشی‌هوشمند معرفی‌ نشده‌ی شیائومی موسوم به Mi Note 2 در وب‌سایت چینی Weibo منتشر شده است. در حالیکه فعلا نمی‌توان صحت این تصویر را تایید کرد، اما جزئیات و مشخصاتی که در این رندر به چشم می‌خورد، بسیار جالب است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، رندر جدید گوشی‌هوشمند شیائومی می نوت ۲ مشخص کرده که این محصول از دوربین دوگانه‌ی پشتی بسیار جالبی بهره خواهد برد.

در حالی‌که تصاویری که پیش از این از گوشی مورد اشاره رویت شده مشخص کرده‌ بود که از دوربین دوگانه‌ که با حالت افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند بهره خواهد برد، اما در رندرهای جدید می نوت ۲، دوربین‌های دوگانه‌ی پشتی به صورت عمودی و زیر یکدیگر جای گرفته‌اند. شیائومی پیش از این هم محصولاتی را با دوربین دوگانه به بازار معرفی و عرضه کرده که می‌توان در این بین به گوشی‌هوشمند Mi 5s و نیز ردمی‌پرو اشاره کرد. 

از مدتی قبل، شاهد این هستیم که گوشی می‌نوت ۲ شیائومی به یکی از موضوعات شایعات و اخبار تبدیل شده و آنطور که پیداست، این محصول یکی از مهم‌ترین گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که در سال جاری برای بازار آسیا در نظر گرفته شده است. بنا به اعلام Jun، گوشی مورد بحث از مدتی قبل وارد فاز تولید انبوه شده است. شایعاتی که پیش‌تر در مورد محصول یاد شده منتشر شده‌ حاکی از آن است که این گوشی در ماه نوامبر معرفی خواهد شد.

اگر شایعات اخیر در مورد می نوت ۲ صحت داشته باشد، این محصول از نمایشگری به ابعاد ۵.۷ اینچی و از نوع Super AMOLED بهره خواهد برد که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. پردازنده‌ی اصلی دستگاه اسنپدراگون ۸۲۱ و حافظه‌ی رم آن ۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. همچنین حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی این گوشی‌هوشمند تا ۲۵۶ گیگابایت اعلام شده و در نهایت ظرفیت باتری آن ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

بنا به آنچه در شایعات قبلی بیان شده، Mi Note 2 بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه دارد. پنل‌های شیشه‌ای در جلو و پشت دستگاه قرار گرفته که در  لبه‌ها کمی خمیده شده‌اند. البته بنا به اطلاعاتی که تا به این لحظه از محصول مورد بحث در دسترس داریم نمی‌توان گفت که نمایشگر آن از نوع خمیده باشد.

نظر شما در مورد رندر جدید گوشی‌هوشمند می نوت ۲ شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات