نمایشگر گلکسی اس 8 دارای رزولوشن 4K خواهد بود

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعه‌ای جدید منتشر شده که بیان می‌کند گلکسی اس 8 مجهز به نمایشگر 4K بوده و از فناوری واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

گلکسی اس‌ ۸ حدودا تا چهار ماه دیگر رونمایی خواهد شد اما از همین حالا بسیاری از تحلیل‌گران سعی دارند تا مشخصات این محصول را پیش‌بینی کنند. یکی از این پیش‌بینی‌ها اعلام می‌کند که نمایشگر گوشی یاد شده دارای رزولوشن UHD خواهد بود. این یعنی رزولوشن صفحه نمایش گلکسی اس ۸ به ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل خواهد رسید. همانطور که می‌دانید در حال حاضر رزولوشن گوشی‌های رده‌بالایی چون گلکسی اس ۷ سامسونگ QHD یعنی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

سامسونگ دلیل خوبی برای افزایش رزولوشن گلکسی اس ۸ دارد. این شرکت می‌خواهد که نمایشگر محصول یاد شده بتواند از فناوری واقعیت مجازی نیز پشتیبانی کند. اما نکته منفی در این شرایط، مصرف بیش از حد باتری خواهد بود. هم اکنون افرادی که بر روی گوشی گلکس اس ۷ خود اپلیکیشن آکیلس وی‌آر را نصب کرده‌اند، این نکته را به خوبی دریافته‌اند که گوشی‌ آن‌ها باتری را با سرعت بسیار زیادی مصرف می‌کند. یکی از افرادی که اپلیکیشن مورد  اشاره را نصب کرده، می‌گوید که ۷۰ درصد باتری گلکسی اس ۷ فقط در طی ۳ ساعت خالی شده است که نشان از سنگین بودن این برنامه دارد.

همانطور که احتمالا می‌دانید، سونی در گوشی‌هوشمند اکسپریا زد ۵ پریمیوم امکان مشاهده فیلم‌ و عکس‌هایی با رزولوشن ۱۲۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل را فراهم کرده است. 

علاوه بر آنچه گفته شد، شایعه شده که گلکسی اس ۸ نیز همانند آیفون‌ ۷ فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود. پورت USB-C می‌تواند به عنوان ورودی پورت هدفون در این دستگاه مورد استفاده واقع شود. افزون بر این، محافظ صفحه‌ی گوریلا‌گلس ۵ نیز بر روی پرچمدار بعدی سامسونگ نیز قرار داده خواهد شد. گفته می‌شود که این محصول احتمالا در نمایشگاه MWC 2017  بارسلونا معرفی خواهد شد که این یعنی در فاصله‌ی بین ۲۷ فوریه تا ۲ مارس ۲۰۱۷ شاهد رونمایی از گلکسی اس ۸ خواهیم بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات