کیس شارژ آیفون 7 با قابلیت پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری در راه است

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
خبر خوب اینکه به کمک فیوزکیس، جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری به آیفون ۷ برمی‌گردد.
تبلیغات

اپل با حذف پورت جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون آیفون 7، جنجالی به پا کرد. برخی شرکت‌ها به دنبال راهی هستند تا کاربران ناراضی از این تغییر را با نوآوری‌های خود همراه کنند. فیوز کیس یکی از این نوآوری‌ها است.

ابتدای این ماه، زمانی که اپل، آیفون ۷ را به بازار عرضه کرد، جنگی را بر سر جک هدفون آن به راه انداخت. آیفون ۷ به عنوان پرچمدار این شرکت، پیشتاز اتفاقی شد که برای باقی گوشی‌های هوشمند نیز به وقوع خواهد پیوست و به طور بالقوه دیگر محصولات اپل را نیز در بر خواهد گرفت. برای کمتر کردن این تغییرات، اپل در بسته‌بندی آیفون ۷، یک آداپتور تبدیل پورت لایتنینگ به جک هدفون و یک جفت ایرپاد که به پورت شارژ متصل می‌شوند، قرار داده است، اگرچه برای کسانی که هدفون خود را دوست دارند، یک دانگل کوچک که به سادگی امکان گم شدن آن وجود دارد، چندان پاسخ قانع کننده‌ای نیست. با این شرایط، فیوز کیس (Fuze case) می‌تواند انتخاب بهتری را فراهم آورد.

اکچوال اینوویشن (Actual Innovation)، شرکت سازنده فیوز کیس است. فیوز کیس با اتصال به آیفون ۷، عمر باطری طولانی‌تری را، برای گوشی شما مهیا می‌سازد و از این جهت بسیار مشابه باطری‌کیس موفی (Mophie) و باطری‌کیس خود اپل است. تفاوت فیوزکیس با دیگر باطری‌کیس‌ها در زیر این دستگاه نهفته است. پورت شارژ لایتنینگ و جک هدفون به طور هم‌زمان در این دستگاه دیده می‌شود. البته فیوزکیس، اولین کیسی نیست که کاربرد آن، ایجاد امکان شارژ و استفاده از هدفون به صورت هم‌زمان است. لایتنینگ‌داک اپل‌آیفون ۷ نیز دارای ورودی‌هایی برای کابل شارژ و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. بنابراین ما می‌توانیم تولیدکنندگان دیگری را نیز ببینیم که کیس‌های مشابهی را به بازار ارائه می‌کنند. 

البته فیوزکیس می‌تواند اولین دستگاه از کیس‌های آیفون ۷ باشد که به نحوی هوشمندانه قابلیت گوش فرادادن به فایل‌های شنیداری را از سیستم شارژ جداسازی می‌کند. مزیت هر یک از این لوازم جانبی آشکار است که می‌توان به امکان شارژ دستگاه و شنیدن فایل‌های صوتی با هدفون دارای جک ۳.۵ میلی‌متری به صورت هم‌زمان اشاره کرد. این یکی از ویژگی‌هایی است که فقدان آن، به شدت در آیفون ۷ احساس می‌شود و به وسیله این کیس‌ها قابل برطرف کردن است. البته برای اضافه کردن فیوزکیس به سبد خرید، یک دلیل کم‌اهمیت‌تر نیز وجود دارد و آن احتمال گم شدن دانگل آداپتور هدفون موجود در جعبه آیفون ۷ است.

در حال حاضر، کیس‌های موفی و دیگر لوازم جانبی مربوط به شارژ و باطری، مناسب نسخه‌های قدیمی‌تر آیفون هستند. البته این لوازم جانبی امکان استفاده از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را نیز فراهم می‌آورند. کیس‌های شارژ دیگری نیز موجود هستند که هم‌اکنون به پورت‌ شارژ آیفون‌ها متصل شده و مناسب اتصال جک هدفون هستند. تا زمانی که کیس‌های شارژ آیفون ۷ از راه برسند، کاربران باید به فیوزکیس متکی باشند تا حس موسیقی‌دوستی خود را حفظ کنند.

اگرچه تاکنون قیمتی برای فیوزکیس اعلام نشده است، کسانی که پیش‌خرید ۵۹ دلاری را انجام دهند، می‌توانند در ماه سپتامبر که ارائه این دستگاه به بازارهای جهانی آغاز می‌شود دریافت یکی از این دستگاه‌ها را برای خود تضمین کنند. به همین ترتیب با وثیقه‌گذاری ۸۹ دلار، دو دستگاه و با ۲۴۹ دلار چهار دستگاه از این کیس‌ها را می‌توان پیش‌خرید کرد. با سرمایه‌گذاری‌هایی که به این وسیله، تا پایان یک ماه انجام می‌شود، به زودی مشخص خواهد شد که آیا اکچوال اینوویشن، اولین کیس شارژی را  که از جک هدفون آیفون ۷ پشتیبانی می‌کند ارائه خواهد کرد؟ شما در این‌باره چگونه فکر می‌کنید؟

iphone7-headphone-jack-charge-case
iphone7-headphone-jack-charge-case
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات