تبلت قابل تبدیل تب پرو اس سامسونگ برای رقابت با سرفیس پرو معرفی شد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
لپ‌تاپ‌های قابل تبدیل پس از معرفی سرفیس پرو مایکروسافت پا به عرصه‌ی وجود گذاشتند و پس از امثال آیپد پرو و تبلت پیکسل سی حالا نوبت سامسونگ است تا لپ‌تاپ قابل تبدیل خود را معرفی کند.
تبلیغات

سامسونگ گلکسی تب پرو اس را که شباهت زیادی به سرفیس پرو دارد در نمایشگاه ‌CES معرفی کرد که با اتصال آن به داک صفحه کلید می‌توان آن را به یک لپ‌تاپ نیز تبدیل کرد.

اما این لپ‌تاپ تفاوت‌های با سرفیس پرو نیز دارد و مهم‌ترین وجه تمایز نیز استفاده از صفحه نمایش امولد در آن است. این صفحه نمایش ۱۲ اینچی دارای رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی نیز هست.

تب پرو اس

تفاوت دوم در پردازنده‌ی مورد استفاده است. تب پرو اس دارای پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز از نوع کور ام اینتل است که هم بازده بهتری داشته و هم باعث می‌شود تا تبلت نیازی به فن نداشته باشد. زمانی که این تبلت ۶.۳۵ میلی‌متری را در دست بگیرید، حدس خواهید زد که با یک تبلت اندرویدی از سامسونگ مواجه هستید اما دیدن لوگوی مایکروسافت مشخص می‌کند که این بار سامسونگ رو به مایکروسافت و سیستم عامل ویندوز آورده است.

سامسونگ از روش جدیدی برای لاگین کردم به ویندوز نیز در این تبلت بهره می‌برد. در این حالت لازم است تنها گوشی گلکسی خود را به کاور صفحه کلید نزدیک کرده، با حسگر اثر انگشت گوشی قفل آن را باز کنید تا وارد ویندوز تبلت خود نیز بشوید.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات