اچ‌پی از لپ تاپ رده بالای Spectre x360 با صفحه‌نمایش 4K پرده برداشت

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
امروز اچ‌پی در نمایشگاه CES 2016 از چندین لپ‌تاپ رونمایی کرد. گل سر سبد لپ‌تاپ‌های جدید اچ‌پی، Spectre x360 با صفحه‌نمایش OLED و رزولوشن 4K است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اچ‌پی از لپ‌تاپ تبدیل شدنی Spectre x360 رونمایی کرد. لپ‌تاپی که علاوه بر قابلیت‌های جذابی مانند چرخش ۳۶۰ درجه‌ی نمایشگر، به سخت‌افزار قدرتمندی مجهز شده است. این محصول به صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچ مجهز شده، اما اچ‌پی نسخه‌ی ۱۵.۶ اینچی آن را نیز تولید کرده است. صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ از رزولوشن 4K یا ۳۸۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات فنی این لپ‌تاپ می‌توان به آرایه‌ی ۴ اسپیکره در نسخه‌ی ۱۵ اینچ از سوی Bang & Olufsen اشاره کرد. نسخه‌ی ۱۵ اینچ ۱۵.۹ میلی‌متر ضخامت دارد و باتری آن ۹.۵ ساعت با وجود نمایشگر 4K دوام می‌آورد و نسخه‌ی ۱۳ اینچ با نمایشگر 1080p نیز طول عمر باتری یکسانی دارد.

hppavilionx212 detachedmode a0289

کاربر می‌تواند با پرداخت هزینه‌ی بیشتر نسخه‌ای از این لپ‌تاپ‌ها را تهیه کند که به نمایشگر OLED مجهز شده است. این نمایشگر ۱۰۳ درصد از طیف رنگ‌های استاندارد را پوشش می‌دهد و این در حالی است که نسخه‌ی LCD تنها ۷۲ درصد را پوشش می‌دهد. نسخه‌ی مجهز به OLED همانطور که انتظار می‌رود کنتراست تصویر بالاتری داشته و عمق رنگ مشکی نیز در آن بالاتر است.

لپ تاپ Specre X360 با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی از ۱۴ فوریه(۲۵ بهمن) با قیمت ۱٫۱۴۹ عرضه می شود که البته این قیمت برای نمایشگر 1080p است و نسخه‌ی مجهز به نمایشگر 4K قیمت بالاتری خواهد داشت. هنوز قیمت نسخه‌ی ۱۳ اینچ اعلام نشده است.

این لپ‌تاپ‌ها به نسل ششم پردازنده‌های اینتل مجهز شده و کاربر می‌تواند به میل خود، پردازنده‌ی Core i5 یا Core i7 را انتخاب کند.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات