کمپین «گرما ببخشیم» در اولین روزهای سرد زمستان آغاز به کار کرد

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷
مطالعه 3 دقیقه
اگر چه بارش برف و باران، شکر نزول نعمت الهی را خصوصا در این روزهای آلودگی هوا و تنگی نفس بر همگان واجب می‌سازد، ولی سوز و سرمای ناشی از آن برخی از هموطنان ما را سخت دل‌نگران خانه‌هایی می‌کند که درونشان نیز همانند برون سرد و اهالیش به اجبار محرومیت از وسایل گرمازا، لرزانند. مهربانه این‌بار با کمپین «گرما ببخشیم» تلاش می‌کند مهربانی را به این خانه‌ها هدیه کند.
تبلیغات

 امسال زمستان و سرما کمی زودتر از آنچه در تقویم درج شده شروع شد. اگر به خاطر داشته باشید در اولین روزهای شروع سرما، تلاش کردیم تا با همکاری شما کاربران عزیز، کمکی در جهت معرفی و تکمیل کمپین‌های خیرخواهانه‌ای نظیر کمپین تهیه کاپشن برای ۴۰۰ دختر و پسر نیازمند و کمپین «تهیه کاپشن و کفش برای کودکان بد سرپرست» برداریم که به لطف خدا و به یاری مردم نوع‌دوست کشورمان، هزینه‌های این دو کمپین با موفقیت جمع‌آوری و روند اجرای آنها نیز به اتمام رسید.

اکنون و در اولین روزهای سرد فصل زمستان، مهربانه بار دیگر پیش‌قدم شده تا در قالب کمپین »گرما ببخشیم» دو پروژه‌ی ذیل را با کمک موسسه‌های خیریه مجری و البته با مهر و محبت شما عزیزان به اجرا در آورد:

کمپین گرما ببخشیم
مردم برای شب یلدا عجیب به تکاپو میفتن. خرید انار و هندونه و آجیل و هزار و یک چیز دیگه، رنگ و بوی اومدن فصل زمستون رو برای مردم عوض می‌کنه. شب یلدا برای مردم کشور ما نوید روشنایی و مهر و اومدن فصل زمستون و سفیدپوش شدن شهره. تو این میونه اما یه عده‌ای هستن که شرمنده‌ی بچه‌هاشون میشن. شرمنده میشن که زمستون به جای قشنگی‌هاش برای اونا فقط درد و سرما داره. شرمنده دست‌های یخ زده و پاهای خیس بچه‌هاشون می‌شن. ما در مهربانه با موسسه خیریه محکن تصمیم گرفتیم با کمک شما شیرینی زمستون رو به ۲۰۰ تا دختر و پسر هدیه کنیم.
تو این سرما خوردن غذای داغ و چپیدن زیر پتو خیلی می‌چسبه. اصلا اینکه از پنجره خونه بیرون رو نگاه کنی که برف میاد و تو یه چایی داغ بخوری و بچسبی به بخاری یه معنی دیگه به زمستون و سرما میده. آدم با یه لذت دیگه‌ای میره سمت خونه‌اش. اصلا اون حسی که از زیر برف و بارون خودتو برسونی خونه و یه دوش آب داغ بگیری. همه اینا خیلی لذت‌بخشن. رنگ و بوی زمستون رو قشنگ‌تر می‌کنن.ولی این قشنگیا برا همه نیست. بعضیا از این زمستون و قشنگیاش فقط سوز و سرما نصیب‌شون میشه. این آدما نه بخاری‌ای دارن که گرم‌شون کنه، نه آبگرمکنی برای دوش آب داغ، نه گازی برای چایی و نه پتویی برای چپیدن زیرش. این آدما برف که میاد استرسی می‌گیرن. استرس سرمایی که توان مقابله باهاش رو ندارن. اونا نمی‌تونن از پنجره به باریدن برف نگاه کنن، چون هر دونه برفی که میاد پایین، نوید سرمای بیشتری رو به اونا میده.بیاید مهربونی کنیم و دستامون رو به هم بدیم و برای این خانواده‌های یتیم و بی سرپرست شرایطی رو فراهم کنیم که اونا هم بتونن از این فصل قشنگ خدا لذت ببرن.

همچنین شما می‌توانید روند اجرای پروژه‌های موفق قبلی را از اینجا مشاهده کنید.

زومیت هم مانند مهربانه اعتقاد دارد که:

یادمون باشه حتی ۱۰۰۰ تومن هم کمک بسزایی به تکمیل این پروژه می‌کنه.با هم شادی بیافرینیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات