ال‌جی جی 5 طراحی کاملا متفاوتی نسبت به نسل‌های گذشته خواهد داشت

پنج‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به خبرهایی که طی روزهای گذشته منتشر شده است، به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای ال‌جی قصد دارد تا ال‌جی جی۵، پرچمدار جدید خود را با یک طراحی کاملا متفاوت نسبت به نسل‌‌های گذشته، معرفی کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی قصد دارد تا ماه آینده در نمایشگاه موبایل بارسلون از یک "تلفن هوشمند مهم" رونمایی کند. چندین سال از آخرین باری که ال‌جی از پرچمدار خود در یک رویداد تجاری رونمایی کرده است، می‌گذرد. آن‌ها در سال‌های اخیر دستگاه‌های پرچمدار خود را در یک رویداد جداگانه معرفی می‌کنند. با این حال ال‌جی‌ دعوت‌نامه‌های خود را برای یک کنفرانس مطبوعاتی در این نمایشگاه ارسال کرده است و انتظار می‌رود که در این کنفرانس شاهد معرفی جی۵؛ نسل جدید از پرچمداران شرکت کره‌ای ال‌جی باشیم. روز گذشته صفحه‌ی توئیتر ال‌جی درلهستان طی توئیتی به این موضوع اشاره کرد که احتمالا نام این دستگاه جی۵ نباشد.

اما امروز گزارش‌ها حاکی از این هستند که ال‌جی جی۵ "هیچ شباهتی" به جی۴ یا جی۳ نخواهد داشت. این خبر به مفهوم آن است که احتمالا شاهد یک طراحی متفاوت در این گوشی باشیم؛ موردی که بارها در تصاویر فاش شده‌ی مختلف شاهد آن بودیم. همچنین در این گزارش آمده که در قسمت پایین این دستگاهی اسلاتی برای لوازم جانبی در نظر گرفته شده است. این ویژگی نیز در دو نمونه‌ی مختلف از تصاویرفاش شده وجود داشت. احتمالا امکان خارج کردن باتری از طریق این اسلات نیز وجود داشته باشد. با این حال گمان می‌رود که ال‌جی با تعبیه‌ی این اسلات در جی۵، قصد ساختن لوازم جانبی متفاوتی را برای آن دارد. یکی از این لوازم جانبی می‌تواند کیسی مجهز به باتری اضافه باشد. با توجه به ضعف تلفن‌های هوشمند کنونی در زمینه‌ی عمر باتری، این امر چندان بعید به نظر نمی‌رسد.

به نظر می‌رسد که ال‌جی قصد دارد تا با جی۵ پاسخگوی تمام نیازهای کاربران باشد؛ البته با توجه به پرده‌برداری همزمان سامسونگ از گلکسی اس۷ و گلکسی اس۷ اج، ال‌جی برای ترغیب کاربران، چاره‌ای جز این نیز ندارد. بنابراین ال‌جی برای جلب توجهات نیاز به نوآوری دارد. شایعات حاکی از آن هستند که ال‌جی برای جی۵ بدنه‌ی فلزی یکپارچه‌ای را در نظر گرفته است. لازم ذکر است که تا کنون خبری در خصوص تغییرات رابط کاربری ال‌جی منتشر نشده است؛ بنابراین باید تا دوم اسفند ماه، روز معرفی این تلفن صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات