نگاه نزدیک زومیت به ساعت هوشمند گیر اس 2 سامسونگ

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
مطالعه 4 دقیقه
سامسونگ دیروز در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ از ساعت گیر اس ۲ پرده برداشت. گیر اس ۲ صفحه نمایش دایره‌ای شکل دارد و دارای کیفیت ساخت عالی است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به ساعت هوشمند جدید سامسونگ داشته باشیم.
تبلیغات

سامسونگ در دو سال گذشته ساعت‌های هوشمند بسیاری را معرفی کرده است اما گیر اس ۲ سامسونگ که دیروز در نمایشگاه ایفا معرفی شد، با ساعت‌های گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد. این ساعت صفحه نمایش دایره‌ای شکل دارد و بسیار شیک و خوش ساخت به نظر می‌رسد.

گیر اس ۲ شباهت زیادی به موتو ۳۶۰ موتورولا دارد با این تفاوت که صفحه نمایش دایره‌ای آن ۱.۲ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل از نوع سوپر امولد است و تصاویر را با وضوح و دقت بالایی به نمایش می‌گذارد.

22 gear s2 zoomit.ir

شاید تفاوت اصلی گیر اس ۲ با سایر رقبا در حاشیه‌های گردان دور صفحه نمایش باشد که کنترل رابط کاربری را ممکن می‌کند و بوسیله‌ی آن می‌تواند تنظیمات را به دلخواه تغییر داد. در قسمت پشتی این حلقه حسگرهایی وجود دارد که با توجه به سرعت گرداندن چرخ توسط کاربر، دستورات مورد نظر او را به ساعت منتقل می‌کند.

06 gear s2 zoomit.ir

از سایر ویژگی‌های گیر اس ۲ می‌توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. حسگر ضربان سنج قلب نیز در پشت ساعت قرار گرفته تا در صورت نیاز ضربان قلب شما را اندازه‌گیری کند.

02 gear s2 zoomit.ir

این ساعت هوشمند در دو نسخه‌ی اسپورت و کلاسیک معرفی شده و بند آن به راحتی قابل تعویض است. سامسونگ برای این ساعت خود بندهایی  با رنگ‌ها و طرح مختلفی را نیز در نظر گرفته است.

09 gear s2 zoomit.ir

گیر اس ۲ به سیستم عامل اختصاصی تایزن سامسونگ مجهز شده است وسامسونگ مدعی است هزاران اپلیکیشن برای این سیستم عامل عرضه خواهد شد. برای استفاده از این ساعت هوشمند، مانند گذشته لزومی برای داشتن گوشی ساخت سامسونگ نیست و این ساعت با تمامی گوشی‌های دارای حداقل ۱.۵ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۴.۴ به راحتی هماهنگ می‌شود.

07 gear s2 zoomit.ir

به علاوه ترکیب یک پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس یک گیگاهرتز در کنار ۵۱۲ مگابایت رم در کنار سیستم عامل تایزن باعث شده است که تجربه‌ی بی‌نظیری در استفاده از گیر اس ۲ به کاربر منتقل شود.

19 gear s2 zoomit.ir

این ساعت هوشمند دارای دو دکمه‌ی فیزیکی است که یکی برای بازگشت به عقب و دیگری به عنوان دکمه‌ی هوم عمل می‌کند. البته دو بار فشار دادن دکمه‌ی هوم باعث دسترسی به اپلیکیشن‌های تازه اجرا شده می‌شود.

23 gear s2 zoomit.ir

گیر اس ۲ دارای ۲۶ واچ فیس پیش‌فرض است که البته توسعه‌دهندگان می‌توانند واچ فیس‌های بیشتری را برای این ساعت عرضه کنند.

در حالت کلی باید گفت که گیر اس ۲ سامسونگ بدون شک بهترین ساعت هوشمند سامسونگ تا به امروز بوده و یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار نیز هست. صفحه نمایش دایره‌ای، قاب چرخان دور این ساعت هوشمند، کیفیت ساخت فوق‌العاده و داشتن گزینه‌های مختلف برای تنظیم بند ساعت همه باعث می‌شوند که گیر اس ۲ به یک ساعت منحصر بفرد تبدیل شود.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات