تماشا کنید: مقایسه لرزش گیر اپتیکال آیفون 6 اس پلاس با آیفون 6 اس برای ثبت ویدیوهای 4K

جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
با وجود اینکه اپل در آیفون ۶ پلاس از لرزش‌ گیر اپتیکال استفاده کرده بود، اما این قابلیت فقط از در زمان ثبت تصاویر قابل استفاده بود و در زمان ثبت ویدیو، چنین قابلیتی در اختیار کاربر نبود؛ حال آنکه در آیفون ۶ اس پلاس این فناوری در زمان فیلم‌برداری نیز قابل استفاده است. در ادامه می‌توانید تفاوت وجود فناوری در آیفون ۶ اس پلاس و آیفون ۶ اس را ببینید.
تبلیغات

آیفون ۶ اس پلاس اپل نیز همچون آیفون ۶ پلاس این کمپانی به فناوری لرزش گیر اپتیکال مجهز شده است؛ با این تفاوت که امکان استفاده از این فناوری در زمان ثبت ویدیو نیز در آیفون ۶ اس پلاس وجود دارد، در حالی که در نسل گذشته تنها در زمان ثبت تصاویر امکان استفاده از این قابلیت فراهم بود. در نسل جدید آیفون‌های اپل نیز خبری از لرزش گیر اپتیکال در آیفون ۶ اس نیست و باز هم نسخه‌ی بزرگ‌تر از وجود OIS بهره می‌برد. حال وب‌سایت آلمانی Giga ویدیویی را منتشر کرده در آن به مقایسه با تصاویر و ویدیو‌های ثبت شده با استفاده از آیفون ۶ اس و ایفون ۶ اس پلاس پرداخته است.

همانطور که می‌توان انتظار داشت، آیفون ۶ اس پلاس در مورد ثبت تصاویر به موجب بهره‌گیری از فناوری لرزش گیر اپتیکال عملکرد بهتری دارد. این قابلیت را می‌توان در زمان ثبت ویدیوهای 4K نیز در آیفون ۶ اس پلاس مورد استفاده قرار داد. هنوز مشخص نیست که آیا آیفون ۶ اس پلاس در زمان ثبت تصاویر ویدیویی 4K از لرزش گیر اپتیکال استفاده می‌کند یا تثبیت کننده‌ی دیجیتال؛ هرچند شاید این دو فناوری در کنار هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات