میزو PRO 5 را معرفی کرد: صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی و تراشه‌ی اکسینوس 7420

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
میزو امروز پس از چهار گوشی‌هوشمندی که امسال عرضه کرده، یک محصول رده بالای دیگر را معرفی کرد. پرو ۵ را باید به نوعی جایگزین MX5 Pro خواند. با توجه به مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به روشنی دید که این محصول برای جلب نظر خریداران گوشی‌های هوشمند پرچمدار روانه‌ی بازار شده است.
تبلیغات

ساعاتی پیش کمپانی چینی میزو محصول جدید خود با نام Meizu PRO 5 معرفی کرد. از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند باید به صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی از نوه سوپرامولد در کنار پوشش گوریلا گلس ۳ اشاره کرد. این گوشی هوشمند در دو نسخه روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی از وجود حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی بهره خواهد برد، در حالی که نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی از وجود حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برد. حافظه‌ی رم مورد استفاده در هر دو نسخه از نوع LPDDR4 خواهد بود. حافظه‌ی داخلی این گوشی هوشمند را می‌توان از طریق اسلات میکرو SD افزایش داد. میزو در این گوشی از تراشه‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ سامسونگ بهره گرفته که می‌توان آن را در پرچمداران سال جاری کمپانی کره‌ای نیز مشاهده کرد. این تراشه از وجود پردازنده‌ی گرافیکی Mali T760 بهره برده و براساس لیتوگرافی ۱۴ نانومتری توسعه یافته است.

MeizuPRO5 1

میزو در پشت گوشی از سنسور ۲۱ مگاپیکسلی IMX230 سونی با دیافرگام f/۲.۲  در کنار فلاش دو گانه‌ی ال‌ای‌دی بهره برده است. همچنین باید به فوکوس خودکار لیزری این گوشی هوشمند نیز اشاره کرد. در جلوی گوشی نیز از سنسور OV5670 کمپانی امنی‌ویژن استفاده شده که دیافراگم این محصول نیز f/۲.۲ است. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به باتری ۳٫۰۵۰ میلی آمپر ساعتی، سنسور اثر انگشت، فناوری شارژ سریع mCharge ۲.۰ و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. این گوشی هوشمند از وجود ارتباط USB 3.0 نوع C برخوردار است.

MeizuPRO5 2

 میزو در ساخت بدنه‌ی این گوشی هوشمند از آلیاژ منیزیوم استفاده کرده که در صنعت هوانوردی از آن استفاده می‌شود. در کنار اندروید ۵.۰ باید به رابط کاربری Flyme 4.5 این کمپانی نیز اشاره کرد. براساس اطلاعات ارائه شده رابط کاربری این گوشی در آینده‌ی نزدیک به Flyme 4.5 بروز خواهد شد. این گوشی ۱۶۶ گرمی که در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد، از شبکه‌های LTE نیز پشتیبانی می‌کند. میزو هنوز اطلاعاتی را در خصوص قیمت این محصول عرضه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات