زوم‌اَپ: لانچر متفاوت و زیبا با Buzz Launcher

یک‌شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
Buzz Launcher یکی از محبوب‌ترین لانچرهای موجود برای اندروید است که با ارائه‌ی یک محیط کاملا سبک و روان، می‌تواند یک جایگزین عالی برای لانچر پیش‌فرض گوشی به شمار رود. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون لانچر‌های زیادی برای اندروید منتشر شده است، با این حال هنوز هم اگر لانچری با امکانات جدید یا متفاوت منتشر شود، مطمئنا راه خود را در میان این تعداد زیاد از اپلیکیشن‌ها پیدا کرده و به سرعت به صدر توجه کاربران خواهد رسید. این توضیح مختصری بود از آنچه برای Buzz Launcher اتفاق افتاد که با دارا بودن امکاناتی که شبیه آن در دیگر لانچرها نیست، خیلی زود به یکی از بهترین و محبوب‌ترین لانچرهای اندروید تبدیل شد. برخلاف ظاهر تکراری و یکنواخت لانچرهای دیگر که همگی محیطی شبیه به هم ارائه داده‌اند، در اولین استفاده از Buzz Launcher متوجه تفاوت‌های ظاهری این برنامه با همتایان خود خواهید شد. استفاده از آیکون‌های اختصاصی به طور پیش‌فرض نیز از عواملی است که در ظاهر متفاوت این اپلیکیشن تاثیر زیادی داشته است.

buz2zl

همانطور که گفته شد Buzz Launche علاوه بر امکانات و تفاوت‌های ظاهری، در باطن نیز دارای ویژگی‌های خاصی بوده و با کدنویسی استانداردی که برای ساخت آن به کار رفته است، در گوشی‌های متوسط نیز با سرعت بسیار بالایی اجرا می‌شود و بر خلاف برخی لانچر‌ها که در گوشی‌های ضعیف‌تر با لگ و کندی دست و پنجه نرم می‌کنند، این لانچر بدون هیچ مشکلی و با همان سرعت لانچر پیش‌فرض روی این گوشی‌ها قابل استفاده خواهد بود. دارا بودن بیش از 300 پوسته‌ی آماده و دسته‌بندی شده، قابلیت قرار دادن چند تصویر پس‌زمینه برای هر صفحه از Homescreen، قابلیت ویرایش و تغییر اندازه‌ی آیکون‌های لانچر، قابلیت اعمال تنظیمات بی‌شمار و شخصی‌سازی محیط لانچر بر اساس سلیقه‌ی خود و دارا بودن ویجت‌های کاربردی از دیگر ویژگی‌های این لانچر محبوب به حساب می‌آیند. برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات