تماشا کنید: فناوری شارژ VOOC اوپو در مقایسه با دیگر پرچمداران

پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش اوپو از تکنولوژی شارژ سریعی به نام VOOC پرده برداشت. این کمپانی تکنولوژی VOOC را در ساعت هوشمند خود تعبیه کرده که تنها در ۵ دقیقه شارژ می‌شود. اوپو برای نمایش دادن قدرت این فناوری و شارژ سریع، در ویدئویی گوشی اوپو N3 را با مدت زمان شارژ دیگر پرچمداران مقایسه کرده است.
تبلیغات

شرکت اوپو تکنولوژی شارژ سریع با نام VOOC را در سال ۲۰۱۴ با فبلت Find 7 معرفی کرد. این کمپانی ادعا می‌کند توسط این تکنولوژی باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری را در ۳۰ دقیقه می‌توان تا ۷۵ درصد شارژ کرد. اوپو تصمیم گرفته تا دوباره این تکنولوژی را در گوشی N3 خود با دیگر پرچمداران مقایسه کند. 

ppoo

اوپو ویدئویی تحت عنوان «Do ypu even CHARGE؟!» جهت نمایش دادن شارژ سریع گوشی هوشمند توسط تکنولوژی VOOC خود، در کانال یوتیوب منتشر کرده است. در این ویدئو گوشی هوشمند اوپو N3 به همراه تکنولوژی VOOC با مدت زمان شارژ پرچمدارانی نظیر گلکسی اس 6 سامسونگ، آیفون 6 پلاس و نکسوس 6 مقایسه شده است. گوشی N3 اوپو در مدت ۲۹ دقیقه تا ۶۹ درصد شارژ شد، در حالی که درصد شارژ دیگر پرچمداران تا این حد نرسیده بود. گوشی نکسوس 6 گوگل در این مدت زمان ۳۴ درصد شارژ شد،گلکسی اس 6 سامسونگ ۲۴ درصد و آیفون 6 پلاس با ۱۱ درصد کمترین زمان شارژ را کسب کرد.  در حقیقت همه‌ی این گوشی‌های هوشمند دارای باتری‌های یکسانی نیستند؛ در میان این گوشی‌ها نکسوس 6 گوگل و N3 اوپو به ترتیب با ظرفیت ۳۰۰۰ و ۳۲۲۰ میلی آمپر ساعت دارای بزرگ‌ترین باتری هستند. گوشی آیفون 6 پلاس از باتری ۲۵۵۰ میلی آمپری برخوردار بوده و گلکسی اس 6 سامسونگ نیز به همین ترتیب باتری ۲۵۵۰ میلی آمپری دارد. 

همان طور که در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید، تکنولوژی شارژ سریع VOOC از دیگر گوشی‌های هوشمند پیشی گرفته و در نتیجه توانست گوشی N3 اوپو را سریع‌تر شارژ کند. شاید این مورد در نظر افراد بسیاری مهم‌ نباشد اما داشتن گوشی که سریع‌تر و در مدت زمان کمتر شارژ می‌شود همواره خوشایند است.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات