اپل گوشی‌های اندرویدی را به آیفون تعویض می‌کند

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
اپل به زودی سیاست فروش خود را تغییر داده و کاربران دارای گوشی اندرویدی را صاحب آیفون می‌کند. این کمپانی تغییرات جدید را به زودی در تمامی فروشگاه‌های خود اعمال خواهد کرد.
تبلیغات

اپل برای اولین بار است که چرخه‌ی تحول و تبدیل محصول اندرویدی را به آیفون انجام می‌دهد. کاربرانی که دارای گوشی اندرویدی هستند با مراجعه به فروشگاه‌های اپل و تحویل دادن گوشی خود، گیفت کارتی را جهت تبدیل گوشی اندرویدی به آیفون دریافت خواهند کرد. پیش از این، برنامه‌ی تحول و تعویض دستگاه فقط برای سخت‌افزارهای اپل در دسترس بود اما حال این برنامه برای گوشی‌های اندرویدی نیز در نظر گرفته شده است.

مانند برنامه‌های قبلی اپل، بر اساس وضعیت گوشی اندرویدی قیمتی را برای آن در نظر خواهند گرفت. در صورتی که گوشی‌ دارای شرایط ظاهری بد مانند خش و شکستگی باشد، قیمت در نظر گرفته کاهش می‌یابد. اپل شرایطی را در نظر گرفته که باید گوشی کلا از لحاظ ظاهری و عملکرد سالم باشد و تمامی وضعیت‌های گوشی بررسی خواهند شد. اگر گوشی‌ اندرویدی فاقد وضعیت و شرایط خوب باشد، به عقیده‌ی کارمندان اپل کاربران باید این دسته از گوشی‌ها را در فروشگاه‌هایی نظیر آمازون، eBay، Craigslist و Swappa بفروشند.

طبق گزارشات اخیر، کارمندان اپل پس از دریافت گوشی اندرویدی و تحویل دادن آیفون، به کاربران جهت اعمال برخی تنظیمات در آیفون از جمله انتقال لیست مخاطبان و فایل‌های شخصی کمک خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات