اولین گوشی هوشمند VAIO معرفی شد: نمایشگر ۵ اینچی، دوربین ۱۳ مگاپیکسل و رم ۲ گیگابایت

پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
VAIO دیگر جزئی از کمپانی سونی نیست و قصد دارد از نگاه خود بازار گوشی‌های هوشمند را ببیند. VAIO با تولید اولین گوشی هوشمند خود به جنگ با سری اکسپریا سونی برخاسته و نام این دستگاه را VAIO Phone گذاشته است. در ادامه بیشتر با این گوشی تازه از راه رسیده آشنا خواهیم شد.
تبلیغات

VAIO Phone با همکاری یکی از اپراتور‌های کوچک تلفن همراه با نام b-mobile در ژاپن از ۲۰ مارس به فروش خواهد رسید. VAIO از زمان اعلام استقلال از کمپانی ژاپنی به ساخت لپ‌تاپ‌های شاخص خود ادامه می‌دهد و بالاخره به بازار گوشی‌های هوشمند کشیده شده‌ است. حالا VAIO Phone آن‌ها به یک نمایشگر ۵ اینچی، اندروید ۵، حافظه رم ۲ گیگابایت، پردازنده‌ای با ۱.۲ گیگاهرتز فرکانس و دوربین ۱۳ مگاپیکسل مجهز شده است.

vaio-1

طراحی این دستگاه در پشت بسیار مسطح است اما در بخش فریم پلاستیکی دور دستگاه، انحنا وجود دارد. خوشبختانه VAIO نیز به طراحی بزرگ و انحنادار در پشت دستگاه علاقه‌ای ندارد و همچون سونی قصد دارد گوشی‌هایی با طراحی مسطح در پشت تولید کند.

vaio-2

VAIO Phone اولین تجربه شرکت VAIO از دنیای گوشی‌های هوشمند است و هیچ‌گونه تکنولوژی خاص و چشم‌گیری ندارد. قیمت VAIO Phone برابر با ۴۲۰ دلار تعیین شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات