میت 8 هواوی ۱۸ آذر ماه روانه‌ بازار می‌شود

یک‌شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
هواوی امسال گوشی‌های قدرتمند بسیاری را معرفی کرده است که از آن جمله می‌توان به میت اس و نیز گوشی ۵.۷ اینچی نکسوس ۶ پی اشاره کرد. اما گوشی میت ۸ هواوی که به پردازنده‌ی قدرتمند کرین ۹۵۰ مجهز شده، جدیدترین گوشی این شرکت به شمار می‌رود که روز ۱۸ آذر روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

در روزهای گذشته هواوی گوشی جدیدی با نام میت ۸ را معرفی کرد. بنابر تصویر منتشر شده توسط هه گانگ، سرپرست بخش گوشی‌های هوشمند هواوی، این گوشی در روز ۱۸ آذر ماه روانه‌ی بازار خواهد شد. به علاوه این مقام ارشد هواوی اعلام کرده که این شرکت یک میلیون میت ۸ در هر ماه تولید خواهد کرد که نشان از اعتماد زیاد هواوی به فبلت جدید خود دارد.

هواوی از نسل قبل این گوشی یعنی میت ۷ طی یک سال بیش از ۷ میلیون دستگاه فروخته و این کمپانی امیدوار است میت ۸ بتواند رکورد فروش آن را نیز پشت سر بگذارد. میت ۸ با مجهز شدن به پردازنده‌ی قدرتمند کرین ۹۵۰ توانسته در تست بنچمارک انتوتو امتیاز ۹۴۲۵۰ را به نام خود ثبت کند.

به علاوه این گوشی دارای صفحه نمایش ۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و در دو نسخه روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی پایه که ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم دارد ۴۷۰ دلار قیمت خواهد داشت و نسخه‌ی خاص با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمتی معادل ۱۰۷۵ دلار به فروش خواهد رسید.

از سایر مشخصات میت ۸ هواوی می‌توان به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با سنسور IMX298 سونی با دیافراگم f/2.0 و لرزشگیر اپتیکال و دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX179 سونی اشاره کرد. وظیفه تامین انرژی این گوشی را نیز باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برعهده خواهد داشت.

اگر شما نیز از علاقمندان به گوشی جدید هواوی هستید روز ۱۸ آذر، زمان عرضه‌ی رسمی میت ۸ را به خاطر بسپارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات