ردمی نوت 3 شیائومی معرفی شد: باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، صفحه نمایش ۵.۵ اینچ فول‌ اچ‌دی و قیمت ۱۴۰ دلار

سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره پس از انتشار شایعات بسیار شیائومی گوشی ردمی نوت ۳ را معرفی کرد. ردمی نوت ۳ اولین گوشی تمام فلزی شیائومی به حساب می‌آید که دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی و ۳ گیگابایت رم بوده و قیمت نسخه‌ی دارای ۳ گیگابایت رم آن تنها ۱۷۲ دلار است. البته نسخه‌ی پایه که ۲ گیگابایت رم دارد تنها ۱۴۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.
تبلیغات

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره شیائومی گوشی جدید ردمی نوت ۳ خود را معرفی کرد. این گوشی اولین گوشی شیائومی با بدنه‌ی تمام فلزی است که مجهز به اثر انگشت نیز شده است.

اما ردمی نوت ۳ سخت‌افزار قدرتمندی نیز دارد که از آن جمله می‌توان به پردازنده‌ی Helio X10 MT6795 مدیاتک، ۲ یا ۳ گیگابایت رم به همراه ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. شیائومی با وجود بهره‌گیری از فلز در ساخت بدنه‌ی ردمی نوت ۳ توانسته وزن آن را پایین و در حدود ۱۶۰ گرم نگه دارد. به علاوه ردمی نوت ۳ با داشتن باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تنها ۸.۶۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

از سایر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول‌ اچ‌دی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس سریع و دوربین ۵ مگاپیکسلی خودعکس (سلفی) اشاره کرد. این گوشی همچنین از دو سیم کارت و نیز اینترنت نسل چهارم همراه، 4G نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل پیش‌فرض آن نیز اندروید با رابط کاربری MIUI 7 خواهد بود.

نسخه‌ی دارای ۲ گیگابایت رم و نیز ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ردمی نوت ۳ تنها ۱۴۰ دلار و نسخه‌ی دارای ۳ گیگابایت رم و نیز ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز ۱۷۲ دلار قیمت دارند. این گوشی از ۲۷ نوامبر مصادف با ۶ آذر روانه‌ی بازار خواهد شد.

xiaomi redmi note 32 f667b
xiaomi redmi note 34 42a88
xiaomi redmi note 311 ae4f0
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات