زوم اپ: ویرایش تصاویر و ساخت عکس‌نوشته با اپلیکیشن Font Candy

یک‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
Font Candy اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که به شما امکان ساخت عکس نوشته‌های زیبا و متفاوت را می دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با گسترش هرچه بیشتر شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر عکس، این روزها استفاده از عکس نوشته‌هایی که به صورت تصاویری حاوی متن‌های مختلف‌ هستند مرتبا در حال افزایش است. این عکس نوشته‌ها برخلاف این که ممکن است فکر کنید برای ساخت آن‌ها نیاز به فتوشاپ  دارید، توسط اپلیکیشن‌هایی در گوشی‌های هوشمند موبایل ساخته می شوند. Font Candy نیز یکی از این اپلیکیشن‌های کاربردی برای گوشی‌های موبایل است که توسط آن می توانید چنین تصاویری را تنها توسط گوشی خود ساخته و منتشر کنید. نکته‌ی جالب در Font Candy استفاده از فونت‌های متنوعی است که به شما امکان تغییرفونت نوشته‌هایتان را خواهد داد.

fontcandyy2

البته زبان فارسی شامل حال این موضوع نمی شود و اگر قصد نوشتن جمله یا کلمه ای به صورت فارسی را دارید، باید به همان فونت پیش‌فرض بسنده کنید. علاوه بر امکان اضافه کردن متون مختلف، شما قادر به افزودن افکت‌های متنوع به تصاویر نیز خواهید بود که البته برای استفاده از تمامی افکت‌های موجود در آن، نیاز به پرداخت درون برنامه ای خواهید داشت. برای دانلود می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات