شبکه تبلیغاتی موبایل AdDuplex، فروش 10 میلیونی ویندوزفون در سهماههی چهارم را تأیید میکند
بر اساس دادههای ترکیب شده توسط AdDuplex، بیش از ده میلیون دستگاه از این پلتفرم در آخرین فصل سال 2013 که شامل خریدهای مربوط به تعطیلات سال نو نیز میشود به فروش رفته است. برای سادهسازی تصور این آمار، مندلویچ از ما میخواهد که فرض کنیم تعداد بسیار کمی ویندوز فون 7 به فروش رفته است. او آمار خود را بر اساس تعداد دستگاههای فعال مبتنی بر ویندوز فون 8 ارائه میکند که بر اساس پردازشهای انجام شده توسط AdDuplex، این رقم به 35 میلیون دستگاه در پایان سهماههی آخر سال میرسد.
مهمترین نتیجهگیری انجام شده توسط AdDuplex این است که بر یک پایهی آماری متوالی، تعداد ویندوز فونهای فعال شده طی سهماههی چهارم، از آمار مربوط به سهماههی سوم پیشی میگیرد که این نتیجهگیری با گزارش مالی نوکیا در تناقض است. بنابراین واضح است که در صورتی که حق با AdDuplex باشد، از الان میتوان حرکت خوب این پلتفرم در طی سال 2014 را پیشبینی کرد. مشکل این است که کمپانی نوکیا بطور قطع مرجع بسیار دقیقتری برای ارائهی تصویر فروش دستگاهها به شمار میرود تا یک شبکه تبلیغاتی که بر اساس تعداد تبلیغات نمایش داده شده آمار خود را فراهم میکند.
نظرات