کیک تولید ۱۳ سالگی زومیت

زومیت ۱۳ ساله شد

سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
زومیت امروز ۱۳ ساله شد؛ یک‌سال از آغاز به‌کار نسخه‌ی جدید مجله گذشت، اکنون منتظر نسخه‌ی جدید بخش محصولات باشید!
تبلیغات

سیزده سال پیش در چنین روزی، جمعی از خوره‌های فناوری، با منابعی اندک؛ اما رؤیاهایی بزرگ، گردهم آمدند و زومیت را پایه‌گذاری کردند؛ مجموعه‌ای که زمانی منابع انسانی‌اش از عدد انگشتان یک دست فراتر نمی‌رفت، اکنون تیمی ۱۰۰ نفره از جای‌جای ایران عزیزمان است که ماهانه از حدود ۱۰ میلیون کاربر میزبانی می‌کند.

بی‌شک بدون حضور و دلگرمی شما مخاطب عزیز که هم‌اکنون در حال خواندن متن پیش‌ رو هستید، هیچ‌گاه نمی‌توانستیم به رؤیاهایمان رنگ‌و‌بوی حقیقت ببخشیم. زومیت امروز بزرگ‌ترین رسانه‌ی فناوری فارسی‌زبان به‌حساب می‌آید و به مدد تیمی به وسعت کل کشور، از خوزستان تا آذربایجان، از کرمان تا خراسان، بی‌وقفه در تلاش است تا با کیفیتی فراتر از گذشته، پاسخ‌گوی طیف گسترده‌تری از افراد باشد.

عکس دسته جمعی تولد ۱۳ سالگی زومیت

زومیت فعالیت خود را با تمرکز بر پوشش تازه‌های دنیای فناوری، تولید مقالات تخصصی و بررسی‌های عمیق محصول آغاز کرد؛ اما اکنون بخش محصولات و گروهی از توسعه‌دهندگان برای توسعه‌ی جنبه‌ی فنی وب‌سایت را نیز در دل خود دارد.

زومیت در تک‌تک روزهای یک سال گذشته، همانند کل تاریخچه‌ی ۱۳ ساله‌اش، بی‌وقفه فعال بوده است. طی ۱۲ ماه گذشته صفحه‌های زومیت ۳۵۰ میلیون بار خوانده شده و ویدیوهای اختصاصی زومیت، در پلتفرم‌های مختلف در مجموع بیش‌ از ۱۰ میلیون‌ بار دیده شده‌اند.

آغاز به‌‌کار آزمایشی نسخه‌ی جدید بخش محصولات

در سال چهاردهم فعالیت زومیت، سعی داریم تا در وهله‌ی نخست، کیفیت خدمات فعلی‌مان را افزایش دهیم و در وهله‌ی بعد، گستره‌ی فعالیت‌هایمان را وسیع‌تر کنیم تا بدین‌ترتیب، نیاز کاربران بیشتری را پوشش دهیم.

زومیت به‌زودی به‌صورت آزمایشی، نسخه‌ی جدید بخش محصولات را با ظاهری نو و یکپارچگی بیشتر با بخش مجله راه‌اندازی می‌کند؛ برهمین‌اساس از شما می‌خواهیم تا طی هفته‌های آتی، زومیت را جدی‌تر از همیشه دنبال کنید.

مانند همیشه از شما همراهان همیشگی زومیت خواهش می‌کنیم تا پیشنهادات و انتقادات سازنده‌‌تان را با ما ازطریق آدرس ایمیل info@zoomit.ir یا بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید؛ زومیت برای ارتقای کیفیت خدماتش، به بازخوردهای شما نیاز دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات