سال نو مبارک!

یک‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
مطالعه 3 دقیقه
اکنون که عقربه‌های ساعت، پایان سال پرچالش ۱۴۰۰ با غم‌های بسیار و خوشی‌های اندکش را گوشزد می‌کنند، ورود به سده‌ی جدید را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارانه به سال ۱۴۰۱ قدم می‌گذاریم.
تبلیغات

نفس‌های ۱۴۰۰ به‌شماره افتاده؛ سالی که از ابتدا تا انتهایش، با ویروس بی‌رحم کرونا دست‌به‌گریبان بودیم، به سوگ از دست دادن عزیزانمان نشستیم، در تنگنای اقتصادی و معیشتی بودیم و با زمزمه‌های کلید خوردن طرح صیانت، واهمه‌ی قطع پیوندمان با دهکده‌ی جهانی را در دل داشتیم؛ اما آدمی به امید زنده است، پس آغاز توأمان سده و سال جدید را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارانه چشم به آینده‌ای بهتر می‌دوزیم.

در سال گذشته تمام تلاشمان را به‌کار گرفتیم تا به‌مانند همیشه تازه‌های دنیای فناوری و رخدادهای فناوری‌محور داخلی را بدون کم‌وکاستی و با بالاترین کیفیت با شما به‌اشتراک بگذاریم، در دشواری‌ها صدایتان باشیم، با مقالات بررسی تخصصی و راهنمای خرید، انتخاب مناسب‌ترین محصول الکترونیکی از میان انبوه مدل‌ها را برایتان آسان کنیم و با معرفی فروشگاه‌های معتبر با پایین‌ترین قیمت در بخش محصولات زومیت، مسیر خرید آگاهانه و ایمن را برایتان هموار کنیم.

پدال زومیت زومجی کجارو

در سال ۱۴۰۰ پدال به خانواده‌ی زومیت اضافه شد تا بدین‌ترتیب هریک از علاقه‌مندان دنیای فناوری، سرگرمی، خودرو و گردشگری، جامعه‌ای منحصر به خود را در وب‌سایت‌های زومیت، زومجی، پدال و کجارو داشته باشند و با آسودگی خاطر از محتوای تخصصی و باکیفیت حوزه‌ی مورد علاقه‌شان لذت ببرند.

زومیت ارزشمندترین دارایی خود را جامعه‌ی بزرگ مخاطبانش می‌داند؛ جامعه‌ای که شما مخاطبان عزیز در طول ۱۲ سال فعالیت زومیت خلق کرده‌اید؛ پس بدیهی است که بخش عمده‌ای از تمرکز ما بر بهبود تجربه‌ی شما از گشت‌وگذار در وب‌سایت معطوف باشد. تیم توسعه‌ی زومیت با تلاش شبانه‌روزی، در حال کار روی نسخه‌ی جدید وب‌سایت هستند تا شما کاربران عزیز از تابستان ۱۴۰۱ با لذتی مضاعف در محتوای تولیدی زومیت غوطه‌ور شوید و به‌سادگی با دوستانتان در جامعه‌ی مخاطبان زومیت در ارتباط باشید.

نسخه جدید وب‌سایت زومیت

تصویری از نسخه‌ی آزمایشی وب‌سایت جدید زومیت

نرم‌افزار جدید زومیت بهبودهای چشم‌گیری را چه در پس‌زمینه، چه در ظاهر، چه در تجربه‌ی کاربری به‌ارمغان خواهد آورد. در ادامه فهرستی کوتاه از بهبودها و قابلیت‌های جدید زومیت را می‌خوانید:

  • بازطراحی بخش دیدگاه‌ها با امکاناتی همچون امکان طرح پرسش، پاسخ به پرسش دیگران، دریافت اعلانیه
  • صفحه‌ی شخصی کاربر با امکان سفارشی‌سازی نمایش محتوای جدید در شاخه‌های موردعلاقه‌ی او
  • بازطراحی بخش محصولات با امکانات متعدد برای مقایسه و یافتن محصولات
  • استفاده از فناوری‌های روز دنیا برای بهبود سرعت نمایش صفحات
  • بازطراحی بخش جست‌وجوی سایت
  • ساده‌سازی فرایند ثبت‌نام

گذشته از تجربه‌ی کاربری وب‌سایت، زومیت در سال جدید تمام تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت تا با تولید محتوای متنی و ویدئویی غنی، نیاز شما کاربران را در سطوح متفاوت پاسخ دهد؛ بدین‌ترتیب در آینده شاهد آموزش‌های کاربردی مبتدی، متوسط و پیشرفته، مقایسه‌های تخصصی میان محصولات اقتصادی، میان‌رده و پرچم‌دار، پوشش دسته‌های بیشتری از محصولات چه در بخش محصولات، چه راهنماهای خرید، چه مقالات بررسی خواهید بود.

زومیت در روزهای تعطیلات نوروز نیز همانند گذشته با اخبار و مقالات جدید به‌روز خواهد شد، لطفا همچنان ما را دنبال کنید.

به‌امید سلامتی، شادکامی و موفقیت برای همه‌ی شما عزیزان به پیشواز سال نو می‌رویم و آرزو می‌کنیم سال ۱۴۰۱ بهتر از سال گذشته باشد و مردم کشور در سلامت، رفاه و آرامش زندگی کنند.

امشب از ساعت ۱۸:۳۰ تا صبح یک فروردین، زومیت به‌روز نخواهد شد؛ پس از دنیای فناوری و اخبار فاصله بگیرید و لحظات پایانی ۱۴۰۰ و آغازین ۱۴۰۱ را در کنار عزیزانتان باشید.

سال نو مبارک.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات