کسپرسکی 2015 فارسی عرضه شد + لینک دانلود

سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ایدکو، توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، برای چهارمین سال متوالی، کسپرسکی 2015 را به زبان فارسی عرضه کرده و امکان دانلود کسپرسکی 2015 فارسی را در اختیار همه کاربران قرار داده است.
تبلیغات

به دلایل مختلف، بسیاری از برندهای حوزه IT و نرم افزار فاقد نماینده‌ای هستند که حافظ منافع و ترجیحات کاربر ایرانی نزد تولید کننده خارجی آن باشند. اما خوشبختانه این مورد برای آنتی ویروس و محصولات امنیتی کسپرسکی صدق نمی‌کند. شرکت ایدکو به عنوان توزیع‌کننده آنلاین کسپرسکی در خاورمیانه و شمال آفریقا، و به عنوان نخستین Platinum Partner کسپرسکی در ایران توانسته است مزیت‌های فراوانی را برای کاربران ایجاد کند:

kaspersky

سینا بقایی، مدیرعامل شرکت ایدکو با اشاره به فارسی‌سازی محصولات خانگی جدید کسپرسکی برای چهارمین سال و رایزنی جهت آماده سازی دیگر نسخه های فارسی محصولات کسپرسکی برای نخستین بار گفت:

از جمله مهمترین مزیت‌های این محصولات جدید می‌توان به فناوری جدید جلوگیری از سوء استفاده از آسیب‌پذیری‌های نرم‌افزاری اشاره کرد. به‌این‌ترتیب درصورتی‌که سیستم‌عامل نرم‌افزارهای نصب‌شده روی آن به دلیل به‌روز نبودن یا عدم برخورداری از اصلاحیه‌ها دارای باگ و یا آسیب‌پذیری‌هایی باشند، فناوری ویژه کسپرسکی تحت عنوان Automatic Exploit Prevention به‌طور خودکار در دسترسی‌ها و فعالیت‌های نرم‌افزارهای حاوی آسیب‌پذیری محدودیت ایجاد خواهد کرد.

علاقمندان می توانند نسخه آزمایشی این نرم‌افزارها از نشانی‌ اینترنتی زیر به صورت رایگان دانلود کنند:

https://irkaspersky.com/kaspersky-persian-2015

گفتنی است شرکت ایدکو در سال ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ به عنوان بهترین ارائه کننده خدمات پشتیبانی فنی کسپرسکی در ایران، در سال ۲۰۱۲ به عنوان بهترین ارائه کننده خدمات فروش و پشتیبانی در منطقه غرب آسیا معرفی شده و در سال ۲۰۱۲ جایزه بهترین پروژه آنلاین در حوزه Emerging Market را در بین نمایندگان کسپرسکی دریافت کرده است.

پایان رپورتاژ اگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات