با ده فروشگاه تأثیر گذار اپل در گوشه و کنار جهان آشنا شوید

جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
مطالعه 4 دقیقه
شاید یکی از دلایل محبوبیت شرکت‌ها و برندهای مختلف طرز ارائه محصولات‌شان باشد. در این میان فروشگاه‌های ارائه دهنده‌ی محصول نیز در حد خود نقشی مهم ایفا می‌کنند، چرا که می‌بایست همانند ویترینی باشکوه به جلب نظر مشتریان بپردازند.
تبلیغات

در طول چند سال اخیر نام یکی از برندهای معتبر دنیا یعنی اپل، تقریباً با واژه‌هایی همچون کیفیت بالا، ظرافت، طراحی خیره کننده و محصولات گران‌قیمت مترادف شده است. همزمان با این مسئله، این شرکت تأثیری شگرف و عمیق نیز در حوزه‌ی آی‌تی داشته، با برندهای مختلف در کشمکش و رقابتی تنگاتنگ بوده است  تا نوآوری و تکنولوژی به کار رفته در محصولات خود را همچنان بروز نگاه دارد و در عین حال جایگاه خود را در این عرصه به بهترین شکل ممکن حفظ کند، راه کارهایی که تاکنون با موفقیت همراه بوده‌اند. واقعیت این است اپل محصولاتی را به بازار عرضه کرده که هم اکنون توسط میلیون‌ها نفر در گوشه و کنار جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند، محصولاتی پر طرفدار همچون آی‌پاد، آیفون و آی‌پد.

برای تکمیل تصویر ارائه شده درباره‌ی این محصولات که با ظرافت و طراحی زیبا توأم هستند ، اپل اکنون بیش از 300 فروشگاه در سرتاسر جهان دایر نموده که طراحی آنها بازتابی است از کیفیت محصولات اپل. در ادامه به سراغ ده ویترین برتر این شرکت در نقاط مختلف جهان رفته و آنها را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه شوید.

10. فروشگاه پکن، چین

China

9. اپل گینزا(Ginza) ، توکیو

Tokyo

8. سنت کاترین، مونترآل

Sainte-Catherine

7. پرس سیتی (Perth)، استرالیا

Perth-City

6. منهست (Manhasset)، نیویورک سیتی

Manhasset

5. فروشگاه میامی لینکلن

Miami-Lincoln-Road-Store

4. خیابان جرج، سیدنی، استرالیا

George-Street

3. فروشگاه اپرا، پاریس

Opera-Store-Paris

2. خیابان ریجنت (Regent)، لندن

Regent-Street-London

1. خیابان پنجم، نیویورک سیتی

Fifth-Avenue
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات