قیمت و تاریخ عرضه گلکسی واچ FE لو رفت

یک‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویژگی Body Composition در گلکسی واچ ۶ کلاسیک
ساعت هوشمند گلکسی واچ FE زودتر از گلکسی واچ ۷ رونمایی و با قیمت ارزان‌تری عرضه خواهد شد.
تبلیغات

انتظار می‌رود حداقل سه مدل جدید از ساعت هوشمند سامسونگ در هفته‌های آینده معرفی شود. در‌این‌بین گلکسی واچ FE زودتر از گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ ۷ اولترا رونمایی خواهد شد.

رونمایی گلکسی واچ ۷ قرار است در رویداد گلکسی آنپکد ۱۰ جولای (۲۰ تیر) انجام شود؛ اما به‌گفته‌ی افشاگر خوش‌نام در ایکس، گلکسی واچ FE در ۲۴ ژوئن (۴ تیر) رونمایی و تا پایان همین ماه (اواسط تیر) وارد بازار جهانی خواهد شد.

تصاویر لو رفته از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ fe در سه رنگ مختلف

قیمت ساعت هوشمند Galaxy Watch FE در وب‌سایت آمازون ایتالیا ۱۹۹ یورو (۲۱۵ دلار) تعیین شده است که در این صورت، برای مشتریان اروپایی ارزان‌تر از گلکسی واچ ۶ خواهد بود. گفته می‌شود این محصول در آمریکا حدود ۲۰۰ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

گلکسی واچ FE به صفحه‌نمایش دایره‌ای ۱٫۲ اینچی Super AMOLED با وضوح ۳۹۶ × ۳۹۶ پیکسل و گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر گردوغبار و آب مجهز خواهد بود و می‌تواند تا ۵۰ متر زیر آب بدون مشکل دوام بیاورد.

ساعت هوشمند مذکور از پردازنده‌ی دوهسته‌ای اگزینوس W920 به‌همراه ۱٫۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد و سیستم‌عامل Wear OS را با رابط کاربری One UI Watch 5.0 اجرا می‌کند.

ساعت هوشمند میان‌رده‌ی سامسونگ به ارتباط وای‌فای b/g/n دوبانده، بلوتوث ۵٫۰ و NFC مجهز است. انرژی لازم برای کار با آن را باتری ۲۴۷ میلی‌آمپرساعته تأمین می‌کند و تا ۳۰ ساعت دوام شارژ دارد و از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

Galaxy Watch FE احتمالاً شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسور BIA، قطب‌نما، ECG و حسگر ضربان قلب خواهد داشت. این دستگاه می‌تواند بر فعالیت‌ها، فشارخون، ضربان قلب، کیفیت خواب، میزان استرس و تمرینات کاربر نظارت کند و اسپیکر و میکروفون و موتور هپتیک داخلی نیز دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات