نسخه Ultraman ساعت هوشمند سونی Wena 3 با قیمت ۵۲۳ دلار در ژاپن معرفی شد

چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم Shin Ultraman، سونی از نسخه‌ی Ultraman ساعت هوشمند Wena 3 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند به‌طور محدود و با قیمت ۵۲۳ دلار به‌فروش خواهد رسید.
تبلیغات

فیلم ابرقهرمانی ژاپنی Shin Ultraman که اکران آن ابتدا برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود، پس از تأخیر طولانی ناشی از همه‌گیری کووید ۱۹ سرانجام ۱۳ مه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. اکنون سونی به‌همین مناسبت نسخه‌ی محدود و سفارشی Ultraman ساعت هوشمند Wena 3 را معرفی کرده است.

به گزارش Gizmochina، نسخه‌ی Ultraman ساعت هوشمند سونی Wena 3، به‌طور محدود عرضه خواهد شد و درواقع این شرکت اعلام کرده فقط ۱۰۰۰ دستگاه از آن در سراسر جهان به‌فروش خواهد رسید. این ساعت قبلاً در وب‌سایت ژاپن سونی فهرست شده است و علاقمندان می‌توانند آن را رزرو کنند. البته این نسخه از Wena 3 با برچسب قیمتی درخورتوجه ۵۲۳ دلار به‌فروش خواهد رسید و عرضه‌ی آن نیز از هفتم نوامبر ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد، بنابراین اگر قصد خرید این محصول را دارید باید مدت نسبتاً طولانی منتظر بمانید.

ساعت هوشمند سونی wena 3 ultraman

Wena 3 Ultraman از قاب فلزی خاکستری-نقره‌ای با طراحی بسیار ساده اما شیک بهره می‌برد. سه‌ عقربه‌ی این ساعت با عناصر Ultraman و Defense Force در فیلم Shin Ultraman مطابقت دارد. در بخش پشتی این دستگاه لوگوی Defense Force و همچنین شماره سریال منحصر‌به‌فرد این ساعت با نسخه‌ی محدود دیده می‌شود.

ساعت هوشمند سونی wena 3 ultraman

سونی قاب فلزی این ساعت را که به‌نوعی یادآور چهره‌ی Ultraman است با نوار لاستیکی ضخیم و با کیفیتی ترکیب کرده تا ظاهری ساده به این محصول ببخشد و به‌طور هم‌زمان حس مدرن بودن را ارائه دهد. در لبه‌ی کناری نمایشگر این ساعت دکمه‌ی موج‌داری شبیه «کپسول بتا» تعبیه شده است؛ آیتمی که شینجی کامیناگا، شخصیت اصلی فیلم، هنگام تبدیل شدن به Ultraman از آن استفاده می‌کند.

ساعت هوشمند سونی wena 3 ultraman

البته ازآنجاکه Wena 3 Ultraman یک ساعت هوشمند است، قابلیت‌هایی را که در سایر ساعت‌های هوشمند معمولی دیده می‌شود نیز ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند این دستگاه را به گوشی هوشمند خود متصل کرده و از اعلان‌های دریافتی مطلع شوند. این ساعت همچنین از قابلیت‌های نظارت بر سلامت بهره می‌برد و به تراشه‌ی NFC نیز مجهز شده که امکان پرداخت‌های بدون تماس فیزیکی را فراهم می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات