تماشا کنید: آتش گرفتن لامبورگینی اونتادور پشت چراغ قرمز

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
خودرو لامبورگینی اَونتادرو یکی از بهترین سوپراسپرت‌های حال حاضر جهان است. اما در دوبی در معرض دید همگان ناگهان پیشرانه خودرو شعله‌ور می‌شود که این مساله ضربه بزرگی به نام این خودرو خواهد زد. برای تماشای این ویدیو با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 شنیدن صدای غرش پیشرانه‌ی یک لامبورگینی به خصوص اَونتادور یکی از لذت‌های تمامی عاشقان خودرو در سراسر جهان است. حال اگر هنگام غرش این خودرو خروج شعله‌های آتش از اگزوز‌های آن را هم به صورت زنده تماشا کنید این لذت چند برابر خواهد شد. 

اما در شهر دوبی اتفاقی نادر برای اونتادور افتاده است. پیشرانه‌ی این خودرو پشت چراغ قرمز هنگامی که مالک آن در حال گاز دادن خودرو بود، شروع به آتش گرفتن می‌کند. افراد حاضر در محل سعی می‌کنند با فریاد‌های خود، راننده را از آتش گرفتن خودرو مطلع کنند؛ اما ظاهرا صدای زیاد پیشرانه و لذت افزایش دور موتور اونتادور، راننده را به کلی ناشنوا کرده بود. راننده این خودرو حتی پس از سبز شدن چراغ به مسیر خود ادامه می‌دهد. اما زمان زیادی طول نمی‌کشد تا زبانه‌های آتش کل خودرو را در بر بگیرند. به گفته شاهدان، راننده خودرو توانست به موقع از اونتادور خارج شود و صدمه‌ای از این حادثه ندیده است؛ البته به جز این که ۴۰۰ هزار دلار خودرو وی در مقابل چشمانش سوخت.

در ادامه شما را به دیدن ویدیوی ضبط شده توسط سایر رانندگان موجود در محل دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات