تماشا کنید: مقایسه‌ سرعت آیفون 7 و گلکسی نوت 7 در اجرای اپلیکیشن‌ ها

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس جدیدترین ویدیو‌های منتشر شده، سرعت آیفون 7 در اجرای اپلیکیشن‌ها از گلکسی نوت 7 بیشتر است.
تبلیغات

آیفون ۷ را می‌توان یکی از قدرتمند‌ترین محصولات اپل در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند دانست، وجود تراشه‌ی A10 فیوژن که بر اساس گزارش اپل از طراحی متفاوت و بهینه‌تری بهره می‌برد توانست در نتایج بنچمارک‌های معتبر، بسیاری از لپ‌تاپ‌ها و کامپیوتر‌های خانگی را پشت سر بگذارد.

از سوی دیگر رقیب سرسخت و دیرینه‌ی این کمپانی با تولید گلکسی نوت ۷ بسیاری را مجذوب ظاهر، کارایی و قابلیت‌هایش کرده است.

حال توانایی و قدرت این دو پرچمدار در آزمونی تازه به چالش کشیده شده است. کانال یوتیوب فون باف (PhoneBuff) در ویدیویی جدید این دو گوشی را با اجرای مختلف اپلیکیشن‌ها مورد بررسی قرار داده است.

۱۴ اَپلیکیشن یکسان در هر دو دستگاه همزمان و یکی بعد از دیگری اجرا می‌شوند و در نهایت هر گوشی که بتواند در مدت زمان کوتاه‌تری این آزمایش را به اتمام برساند پیروز میدان خواهد بود.

پیشنهاد می‌کنیم این ویدیو جالب را تماشا کنید:

باید در نظر داشت عملکرد آیفون ۷ در سایه‌ی داشتن ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و پردازنده‌ A10 Fusion در برابر Galaxy Note 7 با ۴ گیگابایت رم و بهره‌گیری از پردازنده‌ی اسنپدارگون ۸۲۱ به‌دست آمده است.

با وجود اینکه هر دو گوشی از بهترین سخت افزار حال حاضر استفاده ‌می‌کنند اما تفاوت چشمگیر در اجرای متوالی برنامه‌ها را شاید بتوان به تفاوت اصلی ما‌بین iOS و Android و یکپارچگی سیستم عامل و هماهنگی با سخت‌افزار دانست.

با این وجود هر دو پرچمدار صرف نظر از تفاوت‌هایی که با یکدیگر دارند، توانسته‌اند طرفدارن قدیمی خود را همچنان راضی نگاه‌ دارند و سیر تکاملی خود را به درستی پیش ببرند.

از نظر شما کدام گوشی برای کارهای روزانه و اجرای نرم‌افزارهای سنگین مناسب است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات