کارل بارتز، مدیرعامل یاهو اخراج شد

چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل سابق یاهو، خانم کارل بارتز از شرکت اخراج شد. Carol Bartz از ابتدای سال 2009 سمت مدیریت عامل یاهو را در اختیار داشت. خود Bartz نیز طی نامه ای به کارمندان یاهو جدا شدنش از یاهو را جداگانه اعلام کرد. در حال حاضر، Tim Morse، مدیر مالی این شرکت به صورت موقت سمت مدیرعاملی یاهو را تحویل گرفته است تا شرکت یک جایگزین دائم برای این سمت پیدا کند.
تبلیغات

Carol Bartz مدیرعامل سابق یاهو طی نامه ای به کارمندان این شرکت اینچنین نوشت:

[blockquote class="default"]من واقعا متاسفم که به شما اعلام کنم رئیس هیئت مدیره یاهو در یک مکالمه تلفنی من را اخراج کرد. بسیار خوشحالم که طی این مدت با شما کار کردم و امیدوارم شما به بهترین شکل ممکن به جلو پیش روید.[/blockquote]

هیئت مدیره یاهو نیز طی بیانیه رسمی از اخراج شدن Bartz و جانشینی موقت Morse خبر داد. Roy Bostock رئیس هیئت مدیره یاهو در این بیانیه از طرف اعضاء هیئت مدیره از Carol Bartz به خاطر تلاش هایش طی سال های اخیر تشکر کرد:

[blockquote class="default"] من قصد دارم به عنوان نماینده هیئت مدیره یاهو از Carol به خاطر سرویس هایش طی زمان بسیار حساس مدیریت او تشکر کنم. من هچنین از Tim به خاطر قبول سمت بسیار مهم مدیر عاملی قدردانی می کنم. ما اعتماد و اعتقاد بسیار زیادی به او و توانایی اش در مدیریت داریم.[/blockquote]

Bartz زمانی وارد یاهو شد که این شرکت با رکود شدید مواجه شده بود اما پس از ورود او به شرکت نیز، یاهو کماکان در وضعیت بد سابق باقی ماند هیئت مدیره یاهو نیز برای تغییر در روند فعلی تصمیم به ایجاد تغییرات گرفت.

آیا شما از سرویس های یاهو استفاده می کنید؟ سرویس های این شرکت را چطور ارزیابی می کنید و آن را چه طور با رقبایی مانند گوگل، مایکروسافت و غیره مقایسه می کنید؟ نظرات خود را در بخش نظرات در انتهای همین مقاله مطرح نمایید.

منابع: CNET | Digital Trends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات