ری‌برندینگ بیت‌پین؛ ایجاد فرصتی برای انجام ساده‌تر معاملات ارز دیجیتال

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
بیت‌پین
نسخه جدید پلتفرم صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین امکانات جدیدی در اختیار تریدرها قرار می‌دهد.
تبلیغات

امروزه با توجه به پیشرفت فناوری و تغییرات گسترده در بازار، ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای سرمایه‌گذاری تبدیل شده‌اند. در این راستا، ایجاد بستری مناسب و امن برای تمام مردم جهت انجام معاملات ارزهای دیجیتال در ایران و استفاده از فرصت‌های بسیار در بازار کریپتو یک نیاز ضروری است.

به گزارش روابط عمومی بیت‌پین، این پلتفرم معاملاتی رمزارزها اقدام به ری‌برند کرده و قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده است. بیت‌پین در سال‌های اخیر با ارائه سرویس‌هایی مانند ابزار حرفه‌ای معامله، امکان ساخت کارت هدیه، هیت مپ بازار کریپتوکارنسی و آکادمی آموزشی خود توانسته نیازهای کاربران ایرانی را پوشش دهد.

تجربه‌ای نوین در بازار نوین رمزارزاها

بیت‌پین اقدام به بازآفرینی برند (ری‌برندینگ) کرده است تا خدمات جذاب و به‌روزتری به کاربران ارائه کند. در این بازآفرینی، نشان اصلی برند و ظاهر سایت و اپلیکیشن بیت‌پین، تغییراتی داشته است. این تغییرات با هدف افزایش زنجیره ارزش برای کاربران و ایجاد محیطی امن و مطمئن برای معاملات انجام شده است. این اقدام به معنای تکمیل و بهبود خدمات ویژه کاربران است که باعث افزایش اطمینان و رضایت معامله‌گران ایرانی ارزهای دیجیتال می‌شود.

بهبود تجربه کاربری، افزایش سرعت محصول، افزایش تعداد کوین‌های قابل معامله، ارائه صفحه ترید جدید و حرفه‌ای، کاهش کارمزد و افزایش سرعت واریز و برداشت از جمله تغییراتی است که با این بازآفرینی برند در پلتفرم بیت‌پین رخ داده و با هدف بهینه‌سازی تجربه کاربران و ارائه خدمات بی‌نقص به آن‌ها طراحی و اجرا شده‌اند.

علاوه بر این، بیت‌پین تلاش کرده تا با استفاده از ابزارها و روش‌های مدرن ارتباطی، اطلاعات مورد نیاز کاربران را به صورت سریع و مستقیم به آن‌ها ارائه دهد. این تغییرات نه تنها به افزایش رضایت کاربران کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود کاربران به راحتی و بدون دردسر به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

بیت پین

قابلیت‌های نسخه جدید صرافی بیت‌پین

برای بهبود عملکرد و راحتی بیشتر تریدرها دسترسی ساده‌تر و سریع‌تری فراهم شده تا کاربران با لذت بیشتری به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. از جمله سرویس‌ها و قابلیت‌های جدید ارائه‌شده عبارتند از:

  • ارائه قابلیت زنگوله برای مانیتور دائمی بازار
  • ارائه حرفه‌ای‌ترین کارنامه معاملاتی در ایران
  • بهبود تجربه کاربری
  • بهبود سرعت پلتفرم
  • افزایش رمزارزها در بخش خرید آسان و پلتفرم
  • صفحه ترید جدید و حرفه‌ای

قابلیت زنگوله برای مانیتور دائمی بازار

زنگوله، نوعی ابزار اعلان تغییر قیمت ارز دیجیتال برای مطلع شدن از رسیدن ارزش ارزی دیجیتال به قیمتی خاص در بازار است. کاربران برای استفاده از این قابلیت می‌توانند از بخش تنظیمات حساب کاربری خود، روی عبارت زنگوله کلیک کرده و پس از انتخاب بازار و نوع روند قیمتی (افزایش یا کاهش)، قیمت موردنظر خود را مشخص کنند.

ارائه حرفه‌ای‌ترین کارنامه معاملاتی در ایران

«کارنامه» هم ابزاری جدید در صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین است که امکان مشاهده و بررسی درصد سود و زیان دارایی رمزارزی کاربر را در بازه‌ای مشخص فراهم می‌کند. کارنامه بیت‌پین از همان مفهوم PNL گرفته شده و معیاری اساسی برای تریدرها و سرمایه‌گذاران است تا بتوانند عملکرد مالی خود را پیگیری کرده و در معاملات بعدی تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.

برای استفاده از قابلیت کارنامه در صرافی ارز دیجیتال بیت پین، کافی است تا پس از وارد شدن به حساب کاربری خود، به قسمت کیف پول وارد شده و روی عبارت کارنامه کلیک کنید.

کاربران در بخش داشبورد دارایی، موجودی فعلی، سود و زیان در ۳۰ روز گذشته و سود و زیان امروز دارایی خود را مشاهده می‌کنند. در بخش کارنامه رمز‌ارز هم می‌توانند با انتخاب رمزارز موردنظر خود و بازه زمانی‌های مختلف، میزان حجم خرید و فروش و همچنین متوسط قیمت خرید و فروش خود را مشاهده کنند.

کاربران برای انجام این کار باید پس از انتخاب رمزارز و انتخاب تاریخ، روی ایجاد گزارش کلیک کنند. در قسمت پایین همین صفحه هم سه نمودار وجود دارد که روند کل دارایی، سود و ضرر روزانه و روند سود و ضرر کاربر را براساس تاریخ و رمزارزی که مشخص کرده، نمایش می‌دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات