صدور قرار منع تعقیب برای فیلیمو و فیلم‌نت

یک‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
پخش سریال‌های نماوا و فیلیمو در تلویزیون
پس از شکایت ساترا (نهاد زیرمجموعه سازمان صداوسیما) از فیلیمو و فیلم‌نت، سرانجام قرار منع تعقیب این دو پلتفرم نمایش خانگی صادر شد.
تبلیغات

چند روز قبل بود که سخنگوی قوه قضائیه اخباری را درباره شکایت سازمان صداوسیما از پلتفرم فیلیمو اعلام کرد، حالا خبر رسیده است که با صدور قرار منع تعقیب برای فیلیمو، پرونده این شکایت مختومه اعلام شده است.

ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی) پیش از این، فیلیمو را به اخلال در نظم و آسایش عمومی و فعالیت تجاری در زمینه تولید، تکثیر و عرضه نوارهای صوتی و تصویری بدون اخد مجوز متهم کرده بود.

حالا ایسنا از صدور قرار منع تعقیب توسط دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داده و اعلام کرده است که این حکم هفته گذشته به مدیر این مجموعه ابلاغ شده تا مسئله شکایت صداوسیما از این پلتفرم خاتمه پیدا کند.

علاوه بر فیلیمو، ماجرای شکایت از فیلم‌نت نیز سرنوشت مشابهی پیدا کرده و برای این پلتفرم پخش آنلاین محتوای صوتی و تصویری نیز قرار منع تعقیب صادر و ابلاغ شده است.

ساترا از زمان شکل‌گیری تا امروز، جنجال‌های بسیاری داشته و در حالی برای برخوردهای قانونی و قضایی با پلتفرم‌های نمایش خانگی درخواست می‌دهد و آن‌ها را زیر پا گذشته که بسیاری وجود خود ساترا را از نظر قانونی محل سؤال و ابهام می‌دانند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات