مینا مهرنوش رئیس اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی شد

سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
مینا مهرنوش
هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور مینا مهرنوش را به سمت ریاست اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی منصوب کرد.
تبلیغات

دو روز پس از اعلام خبر استعفای آرمان صفایی، که به‌تازگی به‌عنوان رئیس جدید اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی منصوب شده بود، حالا کارنگ خبر داده است که هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور مینا مهرنوش را به‌عنوان رئیس جدید این اتحادیه انتخاب کرد.

مینا مهرنوش در حال حاضر مدیرعامل پلتفرم کسبینو است که سابقه مدیریت اپراتور رایتل را نیز در کارنامه دارد و حالا تا زمان برگزاری انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، به سمت مدیر این اتحادیه منصوب شده است.

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی که در چند ماه اخیر اتفاقات و حواشی بسیاری را پشت سر گذاشته است، اول آذرماه بود که با عزل تمامی اعضای هیئت مدیره خود مواجه شد؛ تصمیمی که هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور اتخاذ کرده بود و پس از آن هم هیئت مدیره جدید این اتحادیه از سوی اتاق اصناف ایران تعیین شد.

اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور حسین کلانتری، آرمان صفایی، عباس اسماعیل‌زاده، علی بابایی چمشه احمدرضایی، مهدی خدادادی، محمد حسین پرمایون را به‌عنوان اعضای هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب‌و‌کارهای مجازی منصوب کرد و ریاست هیئت مدیره نیز به آرمان صفایی رسید.

صفایی برای مدت کوتاهی این سمت را بر عهده داشت تا این که در تاریخ هجدهم دی‌ماه طبق آنچه در صفحه اینستاگرام او منتشر شده بود، خبر رسید که او از این سمت استعفا داده است. صفایی در صفحه اینستاگرام خود با بیان اینکه از قبول رسمی این سمت استعفا داده گفته بود که برای جلوگیری از ایجاد حاشیه جدید برای اتحادیه دلایل عدم پذیرش رسمی این سمت را اعلام نمی‌کند.

آرمان صفایی در این پست اینستاگرامی نوشته بود: «از قبول رسمی ریاست اتحادیه استعفا دادم. چرایی‌هایش بماند. به قدر کافی اتحادیه در حاشیه بوده. نمی‌خواهم این موضوع هم حاشیه جدیدی ایجاد کند. پذیرفته بودم و شروع کردم تا کمک کنم اما اثرگذاری جدی مقدور نبود.»

حالا صندلی ریاست اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی به مینا مهرنوش رسیده است؛ هرچند موقت و تا زمان برگزاری انتخابات اتحادیه. انتخاباتی که هرچند اولین خواسته اعضای این اتحادیه است اما برگزاری آن تا امروز بارها به تعویق افتاده و هنوز هم مشخص نیست چه زمانی برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات